Jump to content

Leuk setje (weet heet ?) nu voor weinig geld

VANZOMERENG
 Share

Recommended Posts

Ik zag bij Hifi-Video Center in Nijmegen de volgende zaken afgeprijsd

Betreft Demo-modellen met volledige fabriekgarantie

Marantz Versterker PM11S + CD-speler SA-11S voor 3300 (normaal 6500 Euro samen)

Pioneer luidsprekers (van Europees fabrikaat) S-1EX-QL voor 1495 per stuk (normaal 3100 Euro p/st.)

Lijkt me wel een topsetje samen welke nu voor een aardig prijsje te krijgen is.

Marantz PM11S1

http://www.marantz.com/new/index.cfm?fusea...mp&type=amp

Marantz SA-11S1

http://www.marantz.com/new/index.cfm?fusea...omp&type=cd

Pioneer S-1EX-QL

http://www.pioneer.nl/nl/products/42/99/16...EX-W/index.html

wel mooie set

maar ik heb niks met demo sets

want wat is daar allemaal wel niet mee gedaan :confused:

Wat dacht je van demonstreren ? :rolleyes:;)

Ik heb juist een voorkeur voor demo apparatuur.

1. Je weet dan dat 't nog in goede staat verkeerd.

2. Vaak krijg je nog een aanzienlijke of zelfs volledige garantie.

3. Het scheelt een slok op een borrel t.o.v. de nieuwprijs.

ik heb het niet zo op pioneer speakers. degene die ik heb gehoord vond ik een hoog boem-sis gehalte hebben. ik zou er andere speakers bij zoeken. voor dat geld (en dat vind ik niet weinig by the way) zijn er beter opties

ik heb het niet zo op pioneer speakers. degene die ik heb gehoord vond ik een hoog boem-sis gehalte hebben. ik zou er andere speakers bij zoeken. voor dat geld (en dat vind ik niet weinig by the way) zijn er beter opties

Mee eens.

Ken de pioneers ook niet, kan natuurlijk lekker klinken maar kan je voor die 1495 per stuk niet beter speakers kiezen die zichzelf al hebben bewezen?

Groeten Paul

Mee eens.

Ken de pioneers ook niet, kan natuurlijk lekker klinken maar kan je voor die 1495 per stuk niet beter speakers kiezen die zichzelf al hebben bewezen?

Groeten Paul

Erg spijtig dat zo'n merk gelijk geen kans krijgt. Bij velen is waarschijnlijk niet bekend dat Pioneer jaren geleden echt top spullen hebben gemaakt. Meestal onder een andere naam namelijk Exclusive (hifi electronica)

Mee eens.

Groeten Paul

Wat een onzin.... Je gaat zelf toch gewoon luisteren, dan hoor je vanzelf of het jouw 'ding'is. En wat betreft 'luidsprekers die zichzelf al bewezen hebben', wat moet ik me daar bij voorstellen?

Jouw eigen luisterruimte bepaalt of het bij jou 'klinkt'.

Ik ben ooit de fout ingegaan door luidsprekers tweedehands te kopen die 'zichzelf als bewezen hadden' maar die het in mijn kamer ronduit beroerd deden....

Gewoon zelf luisteren en je niet gek laten maken door allerlei vooroordelen van anderen op een forum!

Nee Kraus, deze flauwekul zul je van mij nooit ente nimmer lezen:

Eersteklas HiFi-buizen

Door de ingebouwde HiFi-buizen hebt u nu de beschikking over het hoogwaardige geluid dat normaalgesproken alleen wordt geassocieerd met audiosystemen uit het allerduurste segment. De buizen zijn analoog en geven hierdoor een geluid dat beter door ons niet-lineaire gehoor kan worden verwerkt. Geluid uit een buis wordt minder vervormd en is beter omdat het helder, warm en levensecht klinkt.

Het is wel duidelijk dat ze het spoor echt bijster zijn en ik ben blij dat ik niet meer bij die club zit...

Groet,

Jacco

Ha ha, dat is inderdaad een aardig staaltje marketing gebrabbel.

Toch lijkt het me wel een grappige (2e) set voor het geld. Alleen de speakertjes zouden minstens 300 euro pp kosten om zelf te maken. Zal wel in Azie in elkaar gezet worden allemaal.