VANZOMERENG Posted 1 juli 2007 Report Share Posted 1 juli 2007 Ik zag bij Hifi-Video Center in Nijmegen de volgende zaken afgeprijsd Betreft Demo-modellen met volledige fabriekgarantie Marantz Versterker PM11S + CD-speler SA-11S voor 3300 (normaal 6500 Euro samen) Pioneer luidsprekers (van Europees fabrikaat) S-1EX-QL voor 1495 per stuk (normaal 3100 Euro p/st.) Lijkt me wel een topsetje samen welke nu voor een aardig prijsje te krijgen is. Marantz PM11S1 http://www.marantz.com/new/index.cfm?fusea...mp&type=amp Marantz SA-11S1 http://www.marantz.com/new/index.cfm?fusea...omp&type=cd Pioneer S-1EX-QL http://www.pioneer.nl/nl/products/42/99/16...EX-W/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 1 juli 2007 Report Share Posted 1 juli 2007 (weet heet ?) que ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 1 juli 2007 Report Share Posted 1 juli 2007 wel mooie set maar ik heb niks met demo sets want wat is daar allemaal wel niet mee gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 1 juli 2007 Report Share Posted 1 juli 2007 wel mooie set maar ik heb niks met demo sets want wat is daar allemaal wel niet mee gedaan Wat dacht je van demonstreren ? Ik heb juist een voorkeur voor demo apparatuur. 1. Je weet dan dat 't nog in goede staat verkeerd. 2. Vaak krijg je nog een aanzienlijke of zelfs volledige garantie. 3. Het scheelt een slok op een borrel t.o.v. de nieuwprijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 1 juli 2007 Report Share Posted 1 juli 2007 ik heb het niet zo op pioneer speakers. degene die ik heb gehoord vond ik een hoog boem-sis gehalte hebben. ik zou er andere speakers bij zoeken. voor dat geld (en dat vind ik niet weinig by the way) zijn er beter opties Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 juli 2007 Report Share Posted 2 juli 2007 (...) andere speakers (...) zijn er beter opties (...) Ja, ja... JBL zeker weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 juli 2007 Report Share Posted 2 juli 2007 ik dacht aan perfect performers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 2 juli 2007 Report Share Posted 2 juli 2007 ik heb het niet zo op pioneer speakers. degene die ik heb gehoord vond ik een hoog boem-sis gehalte hebben. ik zou er andere speakers bij zoeken. voor dat geld (en dat vind ik niet weinig by the way) zijn er beter opties Mee eens. Ken de pioneers ook niet, kan natuurlijk lekker klinken maar kan je voor die 1495 per stuk niet beter speakers kiezen die zichzelf al hebben bewezen? Groeten Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 2 juli 2007 Report Share Posted 2 juli 2007 ik heb het niet zo op pioneer speakers. degene die ik heb gehoord vond ik een hoog boem-sis gehalte hebben. ik zou er andere speakers bij zoeken. voor dat geld (en dat vind ik niet weinig by the way) zijn er beter opties Mee eens. Ken de pioneers ook niet, kan natuurlijk lekker klinken maar kan je voor die 1495 per stuk niet beter speakers kiezen die zichzelf al hebben bewezen? Groeten Paul Erg spijtig dat zo'n merk gelijk geen kans krijgt. Bij velen is waarschijnlijk niet bekend dat Pioneer jaren geleden echt top spullen hebben gemaakt. Meestal onder een andere naam namelijk Exclusive (hifi electronica) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 juli 2007 Report Share Posted 3 juli 2007 http://www.p4c.philips.com/files/m/mcd908_..._12_pss_nld.pdf rond 600 euro nieuw meen ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 4 juli 2007 Report Share Posted 4 juli 2007 Mee eens. Ken de pioneers ook niet, kan natuurlijk lekker klinken maar kan je voor die 1495 per stuk niet beter speakers kiezen die zichzelf al hebben bewezen? Groeten Paul Wat een onzin.... Je gaat zelf toch gewoon luisteren, dan hoor je vanzelf of het jouw 'ding'is. En wat betreft 'luidsprekers die zichzelf al bewezen hebben', wat moet ik me daar bij voorstellen? Jouw eigen luisterruimte bepaalt of het bij jou 'klinkt'. Ik ben ooit de fout ingegaan door luidsprekers tweedehands te kopen die 'zichzelf als bewezen hadden' maar die het in mijn kamer ronduit beroerd deden.... Gewoon zelf luisteren en je niet gek laten maken door allerlei vooroordelen van anderen op een forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 juli 2007 Report Share Posted 4 juli 2007 http://www.p4c.philips.com/files/m/mcd908_..._12_pss_nld.pdf rond 600 euro nieuw meen ik Deze set staat zeer lovend besproken in de "Luister" van deze maand. Daar wordt een rpijs vermeld van Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 4 juli 2007 Report Share Posted 4 juli 2007 Nee Kraus, deze flauwekul zul je van mij nooit ente nimmer lezen: Eersteklas HiFi-buizenDoor de ingebouwde HiFi-buizen hebt u nu de beschikking over het hoogwaardige geluid dat normaalgesproken alleen wordt geassocieerd met audiosystemen uit het allerduurste segment. De buizen zijn analoog en geven hierdoor een geluid dat beter door ons niet-lineaire gehoor kan worden verwerkt. Geluid uit een buis wordt minder vervormd en is beter omdat het helder, warm en levensecht klinkt. Het is wel duidelijk dat ze het spoor echt bijster zijn en ik ben blij dat ik niet meer bij die club zit... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 juli 2007 Report Share Posted 4 juli 2007 Ha ha, dat is inderdaad een aardig staaltje marketing gebrabbel. Toch lijkt het me wel een grappige (2e) set voor het geld. Alleen de speakertjes zouden minstens 300 euro pp kosten om zelf te maken. Zal wel in Azie in elkaar gezet worden allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts