Haudio Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 Beste Allemaal, Waarom hoor ik hier zo weinig over Exposure...? Wie kent het merk uit Engeland.......? Wie weet hoe het klinkt.........? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
radar Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 Hoi Haudio, ik ben buiten mijn Sonus Faber Musica ook nog in het bezit van een voor/eind combi de voor versterker is de AA Bellini Remote en de eindeversterkers zijn 2 Exposures 2010 (zijn 875 euro per stuk)mono geschakeld. Exposure is er volgens mij een tijdje tussenuit geweest maar zijn nu weer terug met 2 lijnen(nieuwe investeerder dacht ik). De 2010 lijn is goed gereviewed door What Hifi (voor wat dit waard is). Ik heb zelf de voor/eind combi getest tegen de Musica. Op zich doen ze niet veel voor elkaar onder waardoor het meer een kwestie van smaak is dat ik voor de Musica kies. Beide versterkers procuceren echt een mooie grote stage met diepte (vooral vergeleken met de veel goedkopere Micromega Stage 2) zeer veel detail, als een bassnaar word aangeraakt hoor je dat ook duidelijk en hetzelfde geld voor drums. Waar de voor/eind combi een streepje voor had was het fundament in het laag. Alleen op de een of andere manier klonk de voor/eind combi net wat dunner, net wat minder tastbaar en minder warm dan de Musica. Het is het best te omschrijven als volgt, als bijv Ann Sofie von Otter zingt is het bij de Musica net alsof ze voor je staat en echt voor jou zingt en bij de voor/eind combi heb ik dat gevoel wat minder. Al met al doen ze weinig voor elkaar onder en denk dat het afhankelijk is van de combinatie met de luidsprekers welke net dat streepje voor heeft. Dus met andere woorden Exposure heeft een paar mooie eindversterkers geproduceert en ik neem aan dat de rest van de lijn wel ongeveer dezelfde goede prijs/kwaliteit verhouding zullen hebben. En het uiterlijk van de Eposures vind ik ook erg ok, van die mooie dikke geborstelde stalen platen. Maar de Musica blijft een de AA/Exposure voor/eind combi word verkocht. MVG Radar PS. Ik luister nu op dit moment naar de cd Ann Sofie von Otter meets Costello is echt een goede aanrader, klassiek meets pop en een goede opname, 7,50 euro bij Van Leest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk:Exposure is/was een band... toch Die band, is dat de mix tussen Erasure en Expos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts