stellar Posted 24 januari 2003 Report Share Posted 24 januari 2003 Ik kan van een particulier een set Micromega Tempo P en Tempo 2 kopen van ongeveer 2 jr. oud. De vraagprijs is 1100 EURO. Aangezien van Micromega weinig info beschikbaar is ben ik op zoek naar informatie. De set klinkt prima op mijn boxen, een hele verbetering tov mijn oude Denon versterker. Mijn vragen: Is het en kwalitatief goede versterker, is de vraagprijs redelijk etc. THNKZ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 januari 2003 Report Share Posted 24 januari 2003 Tja, ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Ik heb vorig jaar een Tempo P op de kop getikt (samen met een Linn LK280 voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Sodejuu heeft gelijk met betrekking tot het opwaarderen. Ik heb nog een oud foldertje met wat info (nee ik heb geen scanner): Tempo P: Voorzien van zeven ingangen en een gebalanceerde xlr-ingang. De uitgang staat in klasse A. Uitgangsniveau: 10Vms Z<0,1 ohm Bandbreedte: DC - 2 Mhz Faseverschuiving bij 20 kHz: < 0,1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts