Jump to content

cerwin vega vs 8

cerwinvega
 Share

Recommended Posts

Zoals mijn naam luidt ben ik in bezit van een paar cerwin vega vs8 speakers. Ik beleef er al bijna 10 jaar veel plezier aan maar als steeds geoefender en fanatiekere enthousiast kijk ik rond naar andere en betere. Naar mijn oor zijn ze wel ok, maar ik zou zo graag willen weten wat ervan gedacht wordt door anderen. Ik kan er maar geen recensies niks over vinden. Ze hebben zeker gebrekken, en de ene soort muziek doet ie beter als andere, gitaar is ie een ster in vind ik, de warmer klinkende gitaar dan. Ze gaan ook lekker laag, de definitie in het laag kan echter beter. Als ik de tijd en mogelijkheid had nam ik ze wel mee naar een hifi zaak voor vergelijking maar dat zit er even niet in.

Ik ben echter bang dat deze speaker in nederland nooit geleverd is dus mensen met ervaringen met deze speaker, ook vooral dit kleine model(hoewel), zullen wel schaars zijn. Mocht er toch iemand zijn dan zijn reacties welkom. Elke reactie is welkom trouwens, ook vragen als anderen wat meer over deze speaker willen weten. :confused:

Ach als je van live beleving houdt, lijkt me een paar goede (semi) pro speakers best wel het overwegen waard.

Ik zou bv best deze wel eens willen horen in een thuissituatie (met de juiste muziek soort).

Voor het kleine en fijne werk is altijd nog wel een leuke 2 weg monitor in te zetten.