carl Posted 6 januari 2007 Report Share Posted 6 januari 2007 Ik ga in maart april waarschijnlijk een dag of 5 naar New York/Manhattan. Het museum van Modern Art e.d komt wel aan de beurt. Ik zoek eigenlijk ook een leuke Jazz of Blues club om naar toe te gaan. Daarnaast mag ik een halve dag van de ketting en wil wel naar een of andere leuke platenzaak of ander audio gebeuren. Iemand suggesties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 Leuk, ik zou ook nog wel eens willen. Een van de leukste 'attracties' die ik bij mijn bezoek aan deze stad heb beleefd is een tv-opname van de David Letterman show in het Ed Sullivan theater. Een amerikaan moet zich maanden van te voren opgeven een show te bezoeken en gezien de rij van de mensen voor de overgebleven kaartjes, is het blijkbaar erg populair bij een dergelijke show aanwezig te zijn. Toen wij eerder die dag bij het loket vertelden dat we uit Holland kwamen en graag een show wilden bezoeken kregen we een plaats vooraan! En 's avonds kon je alles nog eens terugzien op de tv. Een leuke audiozaak ben ik niet tegengekomen maar de Sony presentatie in het Sonybuilding was anders ook erg aardig. Ik heb me wel vergaapt aan de enorme keus bij Virgin's aan het Times square. Open tot 1 uur 's nachts. Ze hebben er ook een leuke speelgoedwinkel: F.A.O. Schwartz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 januari 2007 Author Report Share Posted 13 januari 2007 Bedankt voor je reactie Richard. Ik hoop er nog meer te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 Ik ga in maart april waarschijnlijk een dag of 5 naar New York/Manhattan. Het museum van Modern Art e.d komt wel aan de beurt. Ik zoek eigenlijk ook een leuke Jazz of Blues club om naar toe te gaan. Daarnaast mag ik een halve dag van de ketting en wil wel naar een of andere leuke platenzaak of ander audio gebeuren. Iemand suggesties? Mijn tip: Op times square zit vlak bij de toys r us ook ergens een grote Virgin records. Vlak achter wall street zit ook een zeer mooie winkel genaamd "Borders" (loop die straat in waaraan federal hall ligt, bij dat standbeeld). Het metropolitan museum gaat je echter niet in 1 dag lukken als je alles wilt zien. Zorg dat je van tevoren doorneemt welke galerijen je wilt bekijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 een audiowinkel met top-spullen is lyric op 1221 lexington ave. Bijzonder aardige en competente mensen (oa Bob Herman). zie ook http://www.lyricusa.com/. Vergeet ook B&H niet als je van fotografie houdt. Dit is een paleis met alles wat je maar kan bedenken op dit gebied. Ook voor professionele audio. Veel plezier daar, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 Ga naar The Vilage, (Bleecker street en omgeving). Alles bij de hand, diverse vinyl zaken en the Blue Note Jazz Club. Even de juiste pagina uit de Yellow Pages scheuren en je hebt de adressen. Oja vergeet Bleecker Bob, veel en veel te duur.En het meeste is in erbarmelijke staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts