Jump to content

primare I21

eip
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe versterker te kopen, en heb mijn oog laten vallen

op de primare i21. Is er iemand die ervaring heeft met dit merk, en zo ja wat is jullie ervaring.

Ik had tot gisteren niet van dit merk gehoord, en heb hem beluisterd bij hobohifi klinkt goed. :)

Ik zag ook nog dat de primare een geaard net snoer heeft. Daar ik thuis geen geaarde stopkontakten

heb is dit dan een probleem.

Graag jullie reacties

Groet eip.

Ik heb de A20.

Dit is de voorganger van de I21.

Ik gebruik hem ongeaard.

Helemaal geen probleem.

Ik ben er erg tevreden mee. Voor dat geld is er weinig beters te koop. Klinkt goed en is solide en goed gebouwd. Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het ook wel 'n mooi ding.

:)

Ik heb de A20.

Ik gebruik hem ongeaard.

Helemaal geen probleem.

Ik ben er erg tevreden mee. Voor dat geld is er weinig beters te koop. Klinkt goed en is solide en goed gebouwd. Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het ook wel 'n mooi ding.

Beste Hans,

Ik heb vandaag gebeld naar de importeur van primare in groenekan

en die kunnen jouw antwoordt helemaal bevestigen, het kan ook zonder geaard stopkontakt.

En geeft verder geen problemen.

Groet Eip.

Groet Eip.

Ik heb de A20.

Ik gebruik hem ongeaard.

Helemaal geen probleem.

Beste Hans,

en die kunnen jouw antwoordt helemaal bevestigen, het kan ook zonder geaard stopkontakt.

Groet Eip.

Groet Eip.

Lijkt mij ook volstrekt onbelangrijk :blink:

Een geaard stopkontakt?..heeft voor het geluid geen enkel invloed.

Ik heb de A20.

Ik gebruik hem ongeaard.

Helemaal geen probleem.

Beste Hans,

Groet Eip.

Groet Eip.

Lijkt mij ook volstrekt onbelangrijk :blink:

Een geaard stopkontakt?..heeft voor het geluid geen enkel invloed.

Beste terugnaaraf,

Zou je dit even toe kunnen lichten, ik snap het niet helemaal.

Groet Eip. ;)

Djohn,

Weet je zeker dat er geen aardlus is ontstaan? Dus 2 apparaten met elk een andere aarde (zoals een tuner met aarde van de CAI). Als zo'n tuner (tv/video kan ook) in je set staat en deze op de CAI aangesloten is, bestaat de mogelijkheid dat er een spanningsverschil ontstaat. 2 Versilllende aardes kan immers niet. Hierdoor ontstaat een brom. Dat ik makkelijk te verhelpen door een mantelstroomfilter in de CAI-leiding op te nemen.

Zou heel goed kunnen dat het een aardlus is die op die manier tot stand is gekomen. Maar zonder aarde is het ook geen probleem meer.

Djohn,

Weet je zeker dat er geen aardlus is ontstaan? Dus 2 apparaten met elk een andere aarde (zoals een tuner met aarde van de CAI). Als zo'n tuner (tv/video kan ook) in je set staat en deze op de CAI aangesloten is, bestaat de mogelijkheid dat er een spanningsverschil ontstaat. 2 Versilllende aardes kan immers niet. Hierdoor ontstaat een brom. Dat ik makkelijk te verhelpen door een mantelstroomfilter in de CAI-leiding op te nemen.

Zou heel goed kunnen dat het een aardlus is die op die manier tot stand is gekomen. Maar zonder aarde is het ook geen probleem meer.

En zonder aarde heb je verzekeringstechnisch geen poot om op te staan in geval van... ;)B)

......

En zonder aarde heb je verzekeringstechnisch geen poot om op te staan in geval van... ;)B)

Dat zou idd. zo zijn als mijn wandcontactdozen thuis, buiten die in de natte groepen, geaard zouden zijn. Ik heb juist aarde moeten aanleggen om mijn netfilter en PC van aarde te voorzien.