UututVean Posted 27 november 2006 Report Share Posted 27 november 2006 Van mijn twee luissprekers TS-207 van Pioneer elk 150 Watt, zijn de konussen uitgescheurd. Deze wil ik vervangen. Wie kan mij helpen aan twee conussen voor deze beide luissprekers van Pioneer.. Ik vind het zonde deze speakers is de vuilnisbak te gooien. Of is het niet gebruikelijk dat conussen worden vervangen. Groet UututVean, Gait. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 november 2006 Report Share Posted 27 november 2006 Van mijn twee luissprekers TS-207 van Pioneer elk 150 Watt, zijn de konussen uitgescheurd. Deze wil ik vervangen.Wie kan mij helpen aan twee conussen voor deze beide luissprekers van Pioneer.. Ik vind het zonde deze speakers is de vuilnisbak te gooien. Of is het niet gebruikelijk dat conussen worden vervangen. Groet UututVean, Gait. Google eens op speakerreparatie. Zowel Audiolab als Total repair kunnen je vooruit helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 november 2006 Report Share Posted 27 november 2006 Zijn dat deze? Denk dat repareren te duur is. Volgens mij ben je al gauw 50 euro per unit kwijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts