WanFie Posted 1 juni 2006 Report Share Posted 1 juni 2006 Jazz in Duketown. Zondagavond ben ik er waarschijnlijk. De andere dagen nog misschien ook wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 juni 2006 Author Report Share Posted 2 juni 2006 Ben ik daar alleen...???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 2 juni 2006 Report Share Posted 2 juni 2006 Ben ik daar alleen...???? Vast niet. Alle Oeteldonkse Nathalzen zullen ongetwijfeld van de partij zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 2 juni 2006 Report Share Posted 2 juni 2006 Ben ik daar alleen...???? Vast niet. Ik heb even op de site gekeken. Ziet er een beetje uit als de voormalige Jazzweek in Leiden, nu Leiden Swingt geheten. Dat is altijd heel gezellig. En er treden altijd wel een paar toppers op. Veel plezier in elk geval! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 juni 2006 Author Report Share Posted 2 juni 2006 Ben ik daar alleen...???? Vast niet. Alle Oeteldonkse Nathalzen zullen ongetwijfeld van de partij zijn. Gelukkig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 3 juni 2006 Report Share Posted 3 juni 2006 Ben ik daar alleen...???? Het is dat ik op dit moment in China zit, anders was ik er zeker alle dagen te vinden. Het is het enige goede wat er in Den Bosch nog te vinden is> Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 4 juni 2006 Author Report Share Posted 4 juni 2006 Ben ik daar alleen...???? Het is dat ik op dit moment in China zit, anders was ik er zeker alle dagen te vinden. Het is het enige goede wat er in Den Bosch nog te vinden is> Ik was er zeker niet alleen, maar ik denk dat je vanavond in elk geval niet veel gemist hebt. Door de keuze van meerdere bandjes op Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 juni 2006 Report Share Posted 4 juni 2006 Helaas was het gros van de bezoekers niet geintereseerd in de muziek. Het jazzfestival in Gouda is om soortgelijke redenen doodgebloed. Marktwerking is genadeloos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 4 juni 2006 Author Report Share Posted 4 juni 2006 Helaas was het gros van de bezoekers niet geintereseerd in de muziek. Het jazzfestival in Gouda is om soortgelijke redenen doodgebloed. Marktwerking is genadeloos. Toch jammer... Zoals ik het nu zie is een kleinere opzet zoals in Eindhoven toch beter geslaagd. Vorig jaar in Eindhoven dacht ik daar nog heel anders over..... Je moet n.l. weten dat ik een aantal jaren achter elkaar op vakantie was met Pinksteren. Van de oude sfeer vond in nu in den Bosch helaas weinig terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts