mordante Posted 10 mei 2006 Report Share Posted 10 mei 2006 hallo Momenteel heb ik 2 meter lange nordost blueheaven ref II speakerkabels. Vorig jaar ben ik verhuisd en nu zijn de die 2 meter eigenlijk te kort. Heb nu iets van 4 tot 5 meter nodig. Nu werden mij 2de hands Wireworld Atlantis 5 speaker kabels aangeboden. Nu vroeg ik mij af of mensen op dit forum bekend zijn met diet merk en lever nog met dit model en of ze wel eens een set hebben builsterd waar deze kabels gebruikt werden. Graag zou ik eigenlijk nordost houden maar die zie ik nooit aangeboden met een lengte van 4+ meter wel af en toe in bi-wire versie maar daar heb ik dan weer nix aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 mei 2006 Report Share Posted 10 mei 2006 Ik ben benieuwd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 10 mei 2006 Report Share Posted 10 mei 2006 Zonde, Nordost Blue Heaven is een fraaie kabel. Ik heb er zelf een interlink van. Over Wireworld Atlantis kan ik je niks vertellen, helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts