Jump to content

De paasdagen van 2006.

dekkersj
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack
jn n die iets bijzonders hebben meegemaakt?

Nee niet echt, de dames hielden me lekker bezig.. Het was regelmatig mooi weer!

dus we zijn ook lekker buiten bezig geweest.

Toch de tijd genomen, om mijn LP's en CD' s op te ruimen... ik heb weer een

heel vak leeg voor nieuwe LP's :-)

Ook muziek gedraaid, de 21 maxisingles die ik zaterdag voor een euri per

stuk had gekocht bleken alle 21 als nieuw :-)

Verder mijn werkplaatsje opgeruimd, daar kan ik weer mijn kont keren.

Vandaag, een echt mooie tuner aangesloten, een JVC FX-1100BX.

Het digitale en analoge gedeelte is gescheiden middels een DA-converter en optocouplers, dat heb ik nog nooit gezien, zelfs niet in de duurste Sony's

Kenwoods en Rotels.... Er zit een machtige LA-3450 in = de beste stereo-decoder

van Sanyo en geeft standaard al een mooi geluid. Toch is het simpel om met een

paar ingrepen er echt muziek uit te laten komen.

Jammer dat de Paas alweer om is....

Groet,

Jack

Ik heb mijn tijd voornamelijk besteed aan het zoeken op het internet naar een leuk plekje in Frankrijk om de meivakantie door te brengen. Het zal wel een gite worden of een huisje ergens in de Provence. Ondertussen stond de platenspeler erg z'n best te doen. Ik had zaterdag een paar nieuwe platen gekocht en ik had wat oude platen schoongemaakt.

Na mijn rondje hardlopen vanavond kwam mijn zoon nog "even" vragen of ik hem wilde helpen om zijn kristalontvanger met versterkertje voor morgen werkend te krijgen. Allemaal in het kader van Modern Algemeen Vormend Techniek Onderwijs wat neerkomt op zonder begrip van de materie maar wat aanklooien. Ik heb hem dus eerst maar even uitgelegd hoe zo'n dingetje werkt en vervolgens hebben we gezellig zitten solderen. Helaas had hij alleen maar een siliciumdiode en ik had geen betere dus het ding deed niet veel, hij was al blij toen ik hem liet horen dat zijn versterkertje het w

Ik heb mijn tijd voornamelijk besteed aan het zoeken op het internet naar een leuk plekje in Frankrijk om in de meivakantie door te brengen. [...]

Even off-topic. Heb je Parijs al eens geprobeerd (je kende de akoestiek van de Notre Dame als ik me niet vergis)? Werkelijk een wereldstad, ik kom er graag. Zeker 2 keer per jaar. Even buiten Parijs kun je huisjes huren en je bent in mum van tijd in de stad.

Ik heb mijn hart verkocht aan Paris...

Groet,

Jacco

Ja, vorig jaar zijn we in mei met de kinderen in Parijs geweest in een gezellig en niet te duur hotelletje op de linkeroever vlakbij de Rue St Germain des Pr

Ik heb mijn tijd voornamelijk besteed aan het zoeken op het internet naar een leuk plekje in Frankrijk om in de meivakantie door te brengen. [...]

Even off-topic. Heb je Parijs al eens geprobeerd (je kende de akoestiek van de Notre Dame als ik me niet vergis)? Werkelijk een wereldstad, ik kom er graag. Zeker 2 keer per jaar. Even buiten Parijs kun je huisjes huren en je bent in mum van tijd in de stad.

Ik heb mijn hart verkocht aan Paris...

Groet,

Jacco

Ja, vorig jaar zijn we in mei met de kinderen in Parijs geweest in een gezellig en niet te duur hotelletje op de linkeroever vlakbij de Rue St Germain des Pr