AudioBill Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Hoi mensen, Ik speel nu al enige tijd met McIntosh versterkers, en dat met veel plezier! Nu zie ik dat ze ook speakers hebben maar dan wel anders dan andere. Ze hebben bv ontzettend veel drivers (meer dan 100 in hun top modellen!) Ik ben toch nieuwschierig hoe de speakers van dit top merk zijn want ik zou niet weten waar ik die speakers eens zou kunnen beluisteren!? Cheers AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 30 maart 2006 Members Report Share Posted 30 maart 2006 Volgens mij wordt in nederland alleen dit model verkocht... McIntosh LS 340 luidspreker ... en verder nog een center en een subwoofer, waarschijnlijk omdat Transtec zichzelf anders in de weg zou zitten met Kef en Quad. Dus waarschijlijk een beleidskwestie. Goedkoop zijn ze trouwens ook niet, 3650 euro het stuk, en dat voor een (in Amerika dan) klein model... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 30 maart 2006 Report Share Posted 30 maart 2006 Wel een vrij extreem modelletje: 6 woofers (12"), 64 middentoners en 40 tweeters per kant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 31 maart 2006 Author Report Share Posted 31 maart 2006 Is inderdaad een leuk speakertje Richard2, met denkelijk ook een aardig prijskaartje! Zou ze wel eens willen horen! Denk dat ik er maar eens een paar ga bestellen! AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 31 maart 2006 Author Report Share Posted 31 maart 2006 Die McIntosh LS 340 luidspreker ziet er trouwens ook degelijk uit, en is groot genoeg voor in de meeste huiskamers, toch! Hij staat alleen nergens om eens te beluisteren! Balen... AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 31 maart 2006 Report Share Posted 31 maart 2006 Die McIntosh LS 340 luidspreker ziet er trouwens ook degelijk uit, en is groot genoeg voor in de meeste huiskamers, toch! Hij staat alleen nergens om eens te beluisteren! Balen... AudioBill Heb jij enig idee hoeveel andere spiekers er wel staan HEAR te Lande? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 31 maart 2006 Author Report Share Posted 31 maart 2006 Heb jij enig idee hoeveel andere spiekers er wel staan HEAR te Lande? Geen idee, jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts