dekkersj Posted 22 februari 2006 Report Share Posted 22 februari 2006 Hou op over Philips. Groet, Jacco Hoezo? Ben je aan het solliciteren? Nee hoor. Ik zit hier goed. Ik erger me alleen aan de producten die Philips maakt. Heb je Norah trouwens al beluisterd? Groet, Jacco Met die DECT telefoons van Philips is niet veel mis. Ik vermoed dat jij me zometeen gaat vertellen dat Philips die telefoons niet zelf maakt. Ik ben nu Norah aan het beluisteren. Ik weet zo onderhand niet meer wat ze wel en niet zelf maken. Ik heb er zelf ook een, en hij werkt prima. Alleen het geluid vind ik niet mooi. Mijn oude draadloze telefoon deed het veel mooier. Dat was er een met een grote antenne, geen DECT. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 24 februari 2006 Report Share Posted 24 februari 2006 Hou op over Philips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 26 februari 2006 Report Share Posted 26 februari 2006 Dect telefoons 2 stuks hier in huis . Laatst gelezen dat je maar beter een afstand kan bewaren van maar liefst 10 meter en zeker in het geval van de slaapplaats. Heeft het zin om zo,n ding nu weg te doen? Waarschijnlijk niet de buren zullen er ook wel eentje hebben en die wonen geen 10 meter van ons vandaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Laatst gelezen dat je maar beter een afstand kan bewaren van maar liefst 10 meter en zeker in het geval van de slaapplaats. Aha, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts