spido Posted 19 maart 2005 Report Share Posted 19 maart 2005 Dat was schrikken! Ik dacht dat kabelsvlechten iets heel nieuws was. Een gekke uitvinding van Hans en z'n broer, zelfs. Maar het blijkt dat de door jullie dienaar aanbeden Harold Joseph Leak ('the first name in high-fidelity") er in het Prae-Silicium al mee bezig was! Zie http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...bayphotohosting (als die advertentie d'r tenminste nog staat...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 maart 2005 Report Share Posted 19 maart 2005 Welnee joh, schemerlampsnoeren werden ver voor de 2e wereldoorlog ook al gevlochten en getwist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 maart 2005 Report Share Posted 20 maart 2005 Dat was schrikken! Ik dacht dat kabelsvlechten iets heel nieuws was. Een gekke uitvinding van Hans en z'n broer, zelfs. Maar het blijkt dat de door jullie dienaar aanbeden Harold Joseph Leak ('the first name in high-fidelity") er in het Prae-Silicium al mee bezig was! Zie http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...bayphotohosting (als die advertentie d'r tenminste nog staat...) Ik heb nooit beweerd dat dit mijn uitvinding was. Kimber maakt ze tenslotte al jaren.... Wel wordt onze vlakke vlechtmethode weinig gebruikt. Er is nog 'n Amerikaan die dat ook doet, maar dan met dikke stranded kabels. Hiervoor vraagt hij dan maar gelijk de hoofdprijs.... Dat er zelfs in gevlochten kabels veel verschil zit, ben ik ook wel achter. Het varieert van de bundels netwerkkabels tot aan de Array.... Ook kwa klank is er nog 'n behoorlijk verschil. Materiaalsoort en vlechtmethode zijn daar de oorzaak van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 20 maart 2005 Report Share Posted 20 maart 2005 Dat de techniek van het vlechten al langer werd gebruik was mij bekend echter na een bezoek aan Frank Derks die veel heeft gevlochten dacht ik JAA laat ik dat ook eens gaan doen. Een goedkope upgrade zeker de moeite waard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 25 maart 2005 Report Share Posted 25 maart 2005 Ja het wordt weer tijd voor gevlochten Paasbrood. Oh zo gemakkelijk voor bij de Fondue . MMMMMMMMMMM met opium zzaadjes er op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts