nout Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Effe off-topic De forum tijd klopt niet, loopt een uur voor. Er staan al posten van 21.45, terwijl het nog maar 21.10 is. Ben ik de enige die hier "last" van heeft? Heb mijn computerklok zondag een uur terug gezet en dit is de correcte tijd. Hoe zit dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Zo'n topic komt met iedere tijdswissel weer tevoorschijn. Controleer je eigen instellingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 1 november 2004 Author Report Share Posted 1 november 2004 Ik ben eruit: heb mijn lokale tijd maar op Azores Cape verdes (-1) gezet, omdat Brussel en Berlijn-tijdzone simpelweg niet werkt. ??? Je zou volgens de aanwijzingen een verschil van een uur (wanneer je de correcte tijdzone hebt uitgekozen: Berlijn en Brussel dus in mijn geval - Amsterdam staat er niet bij) simpelweg kunnen oplossen door het blokje aan of uit te vinken. Hierdoor kwam mijn lokale tijd 2 uur! voor te staan ipv. een gewenste uur terug. ???? H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Ik ben eruit: heb mijn lokale tijd maar op Azores Cape verdes (-1) gezet, omdat Brussel en Berlijn-tijdzone simpelweg niet werkt. ???Je zou volgens de aanwijzingen een verschil van een uur (wanneer je de correcte tijdzone hebt uitgekozen: Berlijn en Brussel dus in mijn geval - Amsterdam staat er niet bij) simpelweg kunnen oplossen door het blokje aan of uit te vinken. Hierdoor kwam mijn lokale tijd 2 uur! voor te staan ipv. een gewenste uur terug. ???? H Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 1 november 2004 Author Report Share Posted 1 november 2004 Dat had ik idd ook. Volgens mij staat de tijd van de server nog niet goed of zo... Ik ben dus niet de enige. Het moet de server wel zijn: on-ingelogd moet je de tijd krijgen die de sever stelt en die staat dus gewoon een uur voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts