Jump to content

recenseren

nout
 Share

Recommended Posts

Kun je ook een produkt recenseren die niet in de recensie-lijst staat?

Ik wil best de Marantz PM7200 recenseren, maar deze staat dus niet in de lijst (wel de PM7000...) :confused:

Natuurlijk kan dat! Ik heb die 'recensie' over de PM7000 geschreven en er moet iemand de eerste zijn, niet waar? Je kunt rechts bij 'reviews' klikken op 'Plaats Review'. Dan kun je aangeven in welke categorie je je review wilt hebben en kun je gaan schrijven...

Thanx! :) dat moet ik dus over het hoofd hebben gezien. (Staat nogal onduidelijk geplaatst onder *reviews zoeken*)

Ja, klopt, het is soms ff zoeken op deze site. Tip: altijd eerst rechts in het menuutje kijken. Daar staat vaak wat je zoekt (is mijn ervaring) ;)

Heb ik een half uur zitten zwoegen is ie niet geplaatst!!! :angry:

Te lang of wat?

Geef dat dan aan: "sorry review kan niet geplaats worden omdat..." dan kun je nog wat veranderen.

Nu heb ik dus voor de kat zijn kut zitten schrijven en weet ik bovendien niet wat er misgegaan is ????? :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Heb ik een half uur zitten zwoegen is ie niet geplaatst!!! :angry:

Te lang of wat?

Geef dat dan aan: "sorry review kan niet geplaats worden omdat..." dan kun je nog wat veranderen.

Nu heb ik dus voor de kat zijn kut zitten schrijven en weet ik bovendien niet wat er misgegaan is ????? :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Volgens mij had Joopus net zoiets met z'n review over de AA Pucini. Hij heeft het later nog eens geprobeerd en toen is het wel gelukt. Ik krijg op het forum ook wel eens meldingen als 'Action Canceled'... om wat voor reden dan ook. Ook een keer gehad toen ik iets wilde posten. Is vervelend idd...

Ook nog een mailtje gestuurd naar Hear om 1 uur 's nachts voor opheldering, alsof zij mij kunnen helpen :lol:

Meestal doe ik dat copy-pasten, maar dan vooral als het druk is op een site en de kans op mislukking zodoende groter.

Ik was zo goed als de enige nog aanwezig op het forum en waarschijnlijk ook op de review-afdeling. :confused:

Nout,

Leuk dat je de moeite genomen hebt om zo'n uitgebreid review te schrijven. Misschien kun je de volgende keer de rest van je set ook een beetje beschrijven. Zoals je zelf in je review al opschrijft is de klank zowel persoonlijk (welke muziek luister jij bijv.) als ook bepaald door de rest van de set.

m vr gr,

Maarten