Opamp Posted 22 augustus 2004 Report Share Posted 22 augustus 2004 Ik ben in het bezit van een teac t-1 loopwerk en een audionote dac3T zijn er nog mogelijkheden om met name het loopwerk te verbeteren? ik denk hierbij aan voeding, styroflex condensatoren enz. is er ook een schema van de teac T-1 bekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 22 augustus 2004 Report Share Posted 22 augustus 2004 hallo zelfmade ik gebruik een Teac vrds10 se eveneens met een audio note dac ,nou ja wat er nog van over is vraag guido tent hij weet er alles van: Info@tentlabs.com mijn teac heeft een nieuwe clock en de dac heeft nieuwe dac clock deze zijn met elkaar verbonden door een (Tent link) hierdoor wordt de dac de baas over het loopwerk dit staat beschreven op de website van Tent Labs : http://www.tentlabs.com/index.html dit is al een hele mooie verbetering dan is mijn audionote (non oversampling) nog voorzien van een echte single ended uitgang ,dus geen srpp en voorzien van uitgangs transformatoren ipv. condensatoren verder alles black gate erin gezet een buizen voeding erin met choke input en iedere afdeling in de dac heeft zijn eigen trafo je ziet er is nog van alles mogelijk je mag best eens komen luisteren gr Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gydotron Posted 22 augustus 2004 Report Share Posted 22 augustus 2004 De klok zou ik inderdaad zeker vervangen, die upgrade is echt de moeite. Guido Tent is inderdaad zelf een groot liefhebber van de Teac loopwerken, dus bij hem zit je op het goede adres als het op modificatie's aan komt! MVG Guido Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 Hoi, ik spring er even op in: plak de kast vol met bitumen; leg er wat zakjes zand in, een beter netsnoer, zet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts