Henrie Posted 5 februari 2004 Report Share Posted 5 februari 2004 Hoorde gisteren van een huisgenoot dat deze speakers bij de Aldi in de aanbieding zijn: Ziet er opzich helemaal niet slecht uit (hoe het klinkt weet ik natuurlijk niet) en de prijs is helemaal belachelijk laag: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 februari 2004 Report Share Posted 5 februari 2004 Waar val je nou op bij deze speakers? Ik bedoel, als je goed rondkijkt kan je zelfs voor nog minder een stel speakers kopen hoor. Ik zou me denk ik alleen maar ergeren aan het geluid van zo'n geval, dus al zouden ze nog goedkoper zijn, nee dank je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 5 februari 2004 Report Share Posted 5 februari 2004 En de sportsokken OOK al in de aanbieding Kan er niet iemand zorgen voor een close up foto van die tweeter ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 februari 2004 Report Share Posted 5 februari 2004 tuurlijk Paul: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 februari 2004 Author Report Share Posted 5 februari 2004 Waar val je nou op bij deze speakers? Ik bedoel, als je goed rondkijkt kan je zelfs voor nog minder een stel speakers kopen hoor.Ik zou me denk ik alleen maar ergeren aan het geluid van zo'n geval, dus al zouden ze nog goedkoper zijn, nee dank je. Voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts