bokkie wokkie Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Hallo, ik heb de nad t770 en ben van plan een nieuwe versterker te kopen omdat ik geen dts heb. nu heb ik even gekeken op internet en heb ik gezien dat er in december een nieuwe serie van nad uitkomt. Nu vraag ik me af wat het beste is ik zat zelf te denken aan de nad t773, maar had ook al gezien dat er een losse voor en eind versterker uitkomt nl de t163 in combinatie met de t973. Wat is het mooiste?? Ik heb als hoofdspeakers de AR312ho en surround speakers de dali s1000. En wat is het verschil? Componenten staan op: http://www.hifi4all.dk/content/templates/n...id=469&zoneid=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Je vraagt als ik het goed begrijp advies over een apparaat dat nog niet uit is? Ik ben benieuwd wie er wat van weet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Geplaatst door cgm:Je vraagt als ik het goed begrijp advies over een apparaat dat nog niet uit is? Ik ben benieuwd wie er wat van weet.. Oh, ik ken hem wel hoor, meteen kopen als ie in de winkel staat! Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
bokkie wokkie Posted 2 september 2003 Author Report Share Posted 2 september 2003 Lachuh man zulke reacties heb je wat aan, ik weet ook wel dat die nog niet uit is maar ik denk ik vraag even een mening aan mensen die er verstand van hebben, vandaar dat ik ook even die link er bij had gezet. Het ging mij ook meer om de specificaties, en wat is beter de t773 of een losse voor eindversterker (t163+t973) en wat het verschil is. Tja de 1 heeft 50000 euro te besteden voor een stereo en de ander 500 euro. Als ik 50000 euro te besteden had had ik ook wel wat anders gekocht. Ps. Excuses voor de verkeerde topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 3 september 2003 Report Share Posted 3 september 2003 Geplaatst door bokkie wokkie:Lachuh man zulke reacties heb je wat aan, ik weet ook wel dat die nog niet uit is maar ik denk ik vraag even een mening aan mensen die er verstand van hebben, vandaar dat ik ook even die link er bij had gezet. Het ging mij ook meer om de specificaties, en wat is beter de t773 of een losse voor eindversterker (t163+t973) en wat het verschil is. Tja de 1 heeft 50000 euro te besteden voor een stereo en de ander 500 euro. Als ik 50000 euro te besteden had had ik ook wel wat anders gekocht. Ps. Excuses voor de verkeerde topic. De reacties zijn wel begrijpelijk, want je stelt een vraag op basis van specificaties. En laten die nou net niet zoveel zeggen ... Als ik dan toch een advies mag geven: Gewoon gaan luisteren (maar dat betekent dus geduld hebben) Persoonlijk zou ik met een klein(er) budget gaan shoppen voor geintegreerd (natuurlijk ook afhankelijk van je toekomstplannen) omdat je hiermee bespaart op de kast, de voeding {en de netsnoeren } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts