Jump to content

pat metheny

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Is alles wat dynamisch klinkt te bestempelen als rock   confused.gif    :rolleyes: 'K d8 ut niet   :D

Dat maak jij ervan Henk :rolleyes:

Jazzy kan ik deze muziek niet noemen, tis ook geen blues en fusion is toch ook weer iets anders....

Ik denk dat Game die cd gewoon eens moet beluisteren, dat zegt v

ah!

ik haf natuurlijk op jouw reactie gedoeld omdat je het nog wel eens hebt over metheny. Tuurlijk moet ik zelf luisteren, maar die klote(&%$#U%(^ cdwinkels hebben een schaamtelijke collectie cd's. Dus je moet altijd wel bestellen via internet.

metheny heeft een behoorkijk disografie en om cd;s te bestellen tot ik zijn beste IMHO tegen kom lijkt me niks.

Ik denk dat metheny hele mooie muziek maakt, maar dat rustige wordt ik een beetje iebel van.

dynamisch hoeft idd geen rocock te beteken, maar omdat ik metheny toch als jazzrock bestempel vroeg ik me af welke van zn cd;s het meest naar de rock kant hangt. Omdat hij van nature een beetje meer aan de jazz kant zit....

maar nu weet ik het:

imaginary day... dankje speedy..

ik begrijp trouwens dat de cd 'the pat metheny group' over het algemeen als hun beste wordt beschouwd....

confused.gif

kan iemand dat beamen?

groeten game

Geplaatst door [[Game]]:

snap de link niet jsa...

tis in het armenisch ofzo...

wat bedoel je?

Jasper is wel vaker onduidelijk ;)

Hij bedoelt een cd van Pat samen met Anna Maria Jopek die in de rocksfeer zit.

De meeste cd's die ik erg goed vind zijn inderdaad van de Pat Metheny Group.

Aan de andere kant experimenteert hij veel door met anderen samen te spelen, die ervaringen hoor je weer terug in de PMG opnames.

We live here gaat ook aardig richting rock, maar er staan ook wat rustige nummers op.

Het lijkt me trouwens sterk dat er in Groningen (stad) geen zaak is die PMG niet heeft, keus genoeg daar volgens mij (ik kom er ook af en toe :) )

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Alhoewel ik beslist geen liefhebber ben van Pat Metheny (daar vind ik 'm te priegelig/onmuzikaal voor   eek.gif ), vind ik 80/81 z'n minst slechte.

okee, dat hoor je lees je idd ook wel veel terug.

en andre, ik weet niet hoe goed je groningen kent, maar je hebt 3 fatsoenlijke cdwinkels. Hemmes, plato en de swingmaster.

Hemmes heeft het meest. Cd's als one quiet night liggen er wel, maar het oudere werk niet...en dat geld voor heel veel artiesten in de jazzrock

game

Geplaatst door Ome Henk:

Alhoewel ik beslist geen liefhebber ben van Pat Metheny (daar vind ik 'm te priegelig/onmuzikaal voor     eek.gif ), vind ik 80/81 z'n minst slechte.

Pfff, en dan kom/kwam je bij mij aanzetten met die Windham Hill muziek, hoezo priegelig en a-muzikaal, dat is nog veel erger dan Pat confused.gif:D:P

Zo, dat is er weer uit cool.gif

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Daar komt ie van jut weer   :rolleyes:

Volgens mij heb je bij Headline redelijk veel fusion... op (te duur) vinyl tenminste   :rolleyes: Naar ceedees heb ik toen/nog niet gezien.

tja ben ik net op gefocused... ik wil cd's :D