JSA Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Henrie:Haha... Wat slecht 'gefotoshopt' Wel humor ja, het is halloween avond op tv. heb geen zin om uitgebreid te soepen. amar het gaat om de boodschap he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door JSA:De Bachelor: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . heeft zijn droomteef gevonden : Die hond kijkt wel ERG GEIL uit z'n ogen moet ik zeggen Mvgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Die hond kijkt wel ERG GEIL uit z'n ogen moet ik zeggen Mvgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door JSA: ja, het is halloween avond op tv. heb geen zin om uitgebreid te soepen. amar het gaat om de boodschap he Ben je slechte horrorfilms aan het kijken? Bij de Simpsons was het ook Halloween-avond. 2 Halloween-specials gezien. Zijn altijd sterk Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Henrie: Ben je slechte horrorfilms aan het kijken? Bij de Simpsons was het ook Halloween-avond. 2 Halloween-specials gezien. Zijn altijd sterk ik heb ze nog niet allemaal gezien, maarre, heb jij overal commentaar op offe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door JSA: ik heb ze nog niet allemaal gezien, maarre, heb jij overal commentaar op offe? Oh nee, hoor. Voel je je aangevallen dan? Ik kijk alleen liever GOEIE films. Met geluid via een goeie Marantz! Wat jullie (jij en Sebastiaan) er verder ook van vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Henrie: Oh nee, hoor. Voel je je aangevallen dan? Ik kijk alleen liever GOEIE films. Met geluid via een goeie Marantz! Wat jullie (jij en Sebastiaan) er verder ook van vinden Neehoor, ik kan best wat hebben. Ik ben trouwens geen marantz hater hoor. Ik doe het geluid maar even niet via de tv, dan krijg ik een aragon effect (geaard+aan de kabel krijg je een aardlusje ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door JSA: Neehoor, ik kan best wat hebben. Ik ben trouwens geen marantz hater hoor. Ik doe het geluid maar even niet via de tv, dan krijg ik een aragon effect (geaard+aan de kabel krijg je een aardlusje ) Er is bij mij sowieso niks geaard (in de jaren 60 vonden ze dat niet nodig blijkbaar ). Je moet nu alleen niet tegelijk de computer en de verwarming aanraken, want dan krijg je een flinke opdonder! Ik weet wel dat je geen Marantz-hater bent hoor Ik ben ook geen Marantz-fan, maar de opmerking(en) van Sebastiaan kloppen gewoon niet bij wat ik heb gezien. Zal best dat een Yamaha beter is gebouwd, maar de mijne zit ook zeker niet slap inelkaar of zo. Maar goed, we dwalen af. Het ging hier om een muziekaal sprookje van Herman van Veen. Ik weet ook nog wel een 'muziekaal' sprookje voor de dochter(s?) van Erik: 'Vempire or Dark Faerytales in Phallustein'. Van Cradle of Filth Ken de muziek trouwens niet, maar Cradle of Filth kennende, is het knap hard en niet voor tere oortjes (en zieltjes)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Ok, ontopic Peter en de Wolff, zeer mooi. Maar zeker al bekend bij de Klijnsmitjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Ik weet wel dat je geen Marantz-hater bent hoor Ik ben ook geen Marantz-fan, maar de opmerking(en) van Sebastiaan kloppen gewoon niet bij wat ik heb gezien. Zal best dat een Yamaha beter is gebouwd, maar de mijne zit ook zeker niet slap inelkaar of zo. Ga er maar vanuit dat zijn hardware matige kennis van apparatuur behoorlijk goed is .. hij is gewoon eerlijk, Kan voorkomen dat marantz vaak wat magertjes over komt voor het bedrag wat je moet neerleggen, maar het is wel goede apparatuur zoiezo Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Ga er maar vanuit dat zijn hardware matige kennis van apparatuur behoorlijk goed is .. hij is gewoon eerlijk, Ik twijfel zeker niet aan de kennis van Sebastiaan. Ik ben het alleen niet met hem eens. Hij zei namelijk dat als je de kast open hebt (van een Marantz PMx000-serie) en je dan 1 poot optilt, de anderen blijven staan. Nou, dat heb ik dus uitgeprobeerd, en daar klopt niks van. Er gaan gewoon 2 poten de lucht in. Kan voorkomen dat marantz vaak wat magertjes over komt voor het bedrag wat je moet neerleggen, maar het is wel goede apparatuur zoiezo Mvgr, Sherwin Mwah... ik vind niet dat de mijne magertjes is. Niet kwa omvang en ook niet kwa gewicht. Hij weegt 12,3kg en das zwaarder dan alle huidige geintegreerde Yamaha's, behalve de AX-892. Die weegt 700gr meer... Die is wel een stukje duurder trouwens. De PM7000 zit kwa prijs tussen de AX-892 en de AX-596 in. Kwa vermogen is ie exact gelijk aan de AX-596. Aan 4 Ohm tenminste, want aan 8 Ohm wordt niets opgegeven in de Yamaha-catalogus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Henrie:[QB][/QB] De AX930 van yahama is een best goed ding, heb ik een tijd te leen gehad omdat mijn vanmedevoort defect was en was gemolestreerd door iemand die beweerde electrotechnische kennis te hebben (dus heb ik hem maar naar SoundEvolution gebracht, Bas dus, omdat men daar WEL verstand heeft van apparatuur en tenminste netjes zijn in het maken van afspraken) Maar de behuizing van die marantz is niet echt geweldig, het is gewoon een ijzeren plaat die geponsd is en daarna in vorm is gebogen.. altijd crappy (is de AX930 ipc ook wel een beetje hoor.. principe), dat wil Bas er mee zeggen. Zelf heb ik een gemodde cdspeler van Marantz (de meest uitgebreide Tjoeb '99), en als ik die aan 1 kant op til blijven de rest van de pootjes staan (geef ik eerljk toe) maar het ding klinkt wel erg goed. Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 31 oktober 2003 Author Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door JSA:Ok, ontopic Peter en de Wolff, zeer mooi. Maar zeker al bekend bij de Klijnsmitjes ik kom er trouwens net achter ,dat de titel van de cd luid "een symphonisch sprookje" sorry voor de verwarring . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: De AX930 van yahama is een best goed ding, heb ik een tijd te leen gehad omdat mijn vanmedevoort defect was en was gemolestreerd door iemand die beweerde electrotechnische kennis te hebben (dus heb ik hem maar naar SoundEvolution gebracht, Bas dus, omdat men daar WEL verstand heeft van apparatuur en tenminste netjes zijn in het maken van afspraken) Maar de behuizing van die marantz is niet echt geweldig, het is gewoon een ijzeren plaat die geponsd is en daarna in vorm is gebogen.. altijd crappy (is de AX930 ipc ook wel een beetje hoor.. principe), dat wil Bas er mee zeggen. Zelf heb ik een gemodde cdspeler van Marantz (de meest uitgebreide Tjoeb '99), en als ik die aan 1 kant op til blijven de rest van de pootjes staan (geef ik eerljk toe) maar het ding klinkt wel erg goed. Mvgr, Sherwin De AX-930 ken ik niet. Dat van dat dunne plaatstaal klopt idd wel. Zelfde spul als waarvan computerkasten gemaakt zijn. Maar dat wat jij dus met je cd-speler wel hebt, heb ik niet. Bij mij gaat er gewoon een 2e poot mee omhoog. Dus stijf is de kast wel. En waarom zou je 'm onnodig dik maken. Komt nog bij dat ik niet op het uiterlijk of de bouw van een kast afga, maar op de klank van het apparaat. Daarin beviel Marantz mij beter dan Yamaha... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Henrie: De AX-930 ken ik niet. Dat van dat dunne plaatstaal klopt idd wel. Zelfde spul als waarvan computerkasten gemaakt zijn. Maar dat wat jij dus met je cd-speler wel hebt, heb ik niet. Bij mij gaat er gewoon een 2e poot mee omhoog. Dus stijf is de kast wel. En waarom zou je 'm onnodig dik maken. Komt nog bij dat ik niet op het uiterlijk of de bouw van een kast afga, maar op de klank van het apparaat. Daarin beviel Marantz mij beter dan Yamaha... Bij een cdspeler is een solide behuizing juist erg van belang! Bij een versterker ook, alle kritische componenten dienen wrikloos op hun plaats te blijven, stel je voor dat de printen meebuigen, de kabels gaan trekken (door buiging), de kast broeierig word omdat deze de warmte minder goed kan afvoeren als een dikke solide behuizing etc.. noem maar op Vandaar, Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Het is de combinatie, niet een merk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Bij een cdspeler is een solide behuizing juist erg van belang! Bij een versterker ook, alle kritische componenten dienen wrikloos op hun plaats te blijven, stel je voor dat de printen meebuigen, de kabels gaan trekken (door buiging), de kast broeierig word omdat deze de warmte minder goed kan afvoeren als een dikke solide behuizing etc.. noem maar op Vandaar, Mvgr, Sherwin Nou, ik weet niet wat jij met je apparatuur doet, maar bij mij staat het meestal doodstil! Dus van meebewegende en buigende printen heb ik geen last... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door JSA:Het is de combinatie, niet een merk. Idd. En als je maar kunt genieten van muziek, dan is het wel best. Als dat door een midiset gaat, is dat ook prima! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Henrie: Nou, ik weet niet wat jij met je apparatuur doet, maar bij mij staat het meestal doodstil! Dus van meebewegende en buigende printen heb ik geen last... Beste Henry, het gaat om het PRINCIPE uit.., apparaat 1 keer in je handen hebben tijdens het neerzetten en 1 keer buigen is gewoon al iets waarvan je rugharen overeind gaan staan.., en uiteraard gaat het ook om een stuk degelijkheid, Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 oktober 2003 Report Share Posted 31 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Beste Henry, het gaat om het PRINCIPE uit.., apparaat 1 keer in je handen hebben tijdens het neerzetten en 1 keer buigen is gewoon al iets waarvan je rugharen overeind gaan staan.., en uiteraard gaat het ook om een stuk degelijkheid, Mvgr, Sherwin Natuurlijk mag een apparaat niet buigen. Zeker niet met kap erop. En dat doet de mijne dan ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Geplaatst door Henrie: Natuurlijk mag een apparaat niet buigen. Zeker niet met kap erop. En dat doet de mijne dan ook niet Dan is het toch goed? Ik heb een eindversterker van misschien wel 25 tot 30kg en die geeft ook geen krimp, zou ie dat wel doen... dan zou ie dus in 2 delen buigen Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Dan is het toch goed? Ik heb een eindversterker van misschien wel 25 tot 30kg en die geeft ook geen krimp, zou ie dat wel doen... dan zou ie dus in 2 delen buigen Mvgr, Sherwin Dan is het ook goed! Jongens, het begint echt uit de hand te lopen. Ik heb het idee, dat jullie denken dat ik enorm pissed ben, omdat Sebastiaan wat over Marantz heeft gezegd. Maar ik ben heus niet kwaad. Ik ben echt geen fan van Marantz of mede-eigenaar of zo. Ik heb er 'toevallig' een versterker van... Sebastiaan zal heus gelijk hebben. Hij zal het zelf meegemaakt hebben en daarop zijn uitspraken gebaseerd hebben. Alleen heb ik een andere ervaring. Dat was alles. Maar er spookt nu is 2 of 3 topics een discussie rond, die eigenlijk nergens over gaat (het lijkt het HEAR-forum wel ). Dat is ook weer niet nodig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 (het lijkt het HEAR-forum wel ). Dat is het ook ! , daarom ben ik ook EXTRA EVIL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Dat is het ook ! , daarom ben ik ook EXTRA EVIL Sherwin in Berzerker-mode! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulco Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Wat is de titel van de Cd van Herman van Veen? Heb even zitten kijken bij Bol.com, maar kon daar niets van een sprookje bij vinden. Of het zou Alfred J Kwak moeten zijn.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts