JSA Posted 2 mei 2003 Author Report Share Posted 2 mei 2003 Het wordt allemaal wat compacter, misschien wel wat voor die bose van je. Die maken toch alles nog breder en groter dan het in werkelijkheid is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Audiopaul: Arjen, ik neem aan dat je het netfilter alleen gebruikt voor de kleinere stroomtrekkers ? p.s. mooi audiorack heb jij! Uiteraard, mijn Krell's gaan rechtstreeks ieder op een ongedeelde groep, de rest loopt via het netfilter, dat ook op een eigen groep zit. Ja, mooi rack he? Overigens komt het min of meer door jou dat ik er nu mee 'opgescheept' zit, want ik kwam hem pas voor het eerst op jouw site tegen . Ik heb alleen een iets andere uitvoering, gecombineerd wenge/maple hout, in deze uitvoering is dr maar eentje op deze planeet (yeeeeeh! *ahum*). En ik heb er zelfs een officieel Callas Audio merkje opzitten, desgewenst zelfs nog foto's beschikbaar ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Arjen de Goeij: Ja, mooi rack he? Overigens komt het min of meer door jou dat ik er nu mee 'opgescheept' zit, want ik kwam hem pas voor het eerst op jouw site tegen . Ik heb alleen een iets andere uitvoering, gecombineerd wenge/maple hout, in deze uitvoering is dr maar eentje op deze planeet (yeeeeeh! *ahum*). En ik heb er zelfs een officieel Callas Audio merkje opzitten, desgewenst zelfs nog foto's beschikbaar ook Nou, laat die foto's dan maar eens zien, m Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 mei 2003 Author Report Share Posted 4 mei 2003 Dat Playmobiel-rackje zal allemaal wel, ben eerder benieuwd naar een foto van je groepenkast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Yep, zal ik voor zorgen. Ondertussen zag ik dat Ron zijn site heeft aangepast. Er zijn foto's bijgeplaatst van mijn rack, hier een voorbeeldje. Maargoed, we gaan wel erg off-topic nu, zal de foto's wel plaatsen in het topic wat daarvoor bedoeld is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 mei 2003 Author Report Share Posted 4 mei 2003 NAh, maakt mij niet uit hoor Ik ben niet zo streng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts