UTerror Posted 7 december 2002 Report Share Posted 7 december 2002 Hoi, ik ben van plan een nieuwe set speakers te kopen en ik twijfel tussen die 2 sets... De Jamo kan ik aanschaffen voor €199/stuk en de B&W voor €504/paar. Is de B&W die meerwaarde waard? De speakers moeten dienen voor bijna alle soorten muziek (hoewel ik toch een lichte voorkeur heb voor hip-hop...). Ze worden hoogst waarschijnlijk aangesloten op een Marantz SR4200. Jammer genoeg kan ik de speakers zelf niet gaan beluisteren, aangezien ik hier zowat in the middle of nowhere woon :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 8 december 2002 Report Share Posted 8 december 2002 Geplaatst door UTerror:Hoi, ik ben van plan een nieuwe set speakers te kopen en ik twijfel tussen die 2 sets... Jammer genoeg kan ik de speakers zelf niet gaan beluisteren Dan heb je toch een probleem, als je de mogenlijk hebt beide(liefst ingespeelde) paren thuis laten bezorgen en twee weken op proef, daarna 1 stel weer op laten halen. Hoewel je jezelf wel erg beperkt door 2 stel speakers uit een folder/aanbieding te halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
This Game Posted 8 december 2002 Report Share Posted 8 december 2002 Ben zelf nog midden in de overgang van Jamo (graduates dan wel) naar B&W, dus niet helemaal vergelijkbaar. De B&W is een veel opener speaker, misschien een beetje bombastisch, mijn Jamo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts