rienberends Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 Vanmiddag mijn MFjes MA50 weggebracht voor reparatie/revisie bij Knokki te Amsterdam. Goede service,omdat er zonder te vragen een vervangend apparaat wordt meegegeven. In mijn geval 2 monoblocks van M.Dion audio. Klinken trouwens ZEER verrassend,terwijl ik heel erg verknocht ben aan mijn MFs. Ben van mening dat deze Dion Audio meer aandacht verdient. Iemand meer ervaring met Dion Audio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 Vanmiddag mijn MFjes MA50 weggebracht voor reparatie/revisie bij Knokki te Amsterdam.Goede service,omdat er zonder te vragen een vervangend apparaat wordt meegegeven. In mijn geval 2 monoblocks van M.Dion audio. Klinken trouwens ZEER verrassend,terwijl ik heel erg verknocht ben aan mijn MFs. Ben van mening dat deze Dion Audio meer aandacht verdient. Iemand meer ervaring met Dion Audio? Ik ken Dion niet goed kwa klank. Heb er slechts de 2x9 watt klasse A versterker van gehoord, welke mij niet tegenviel, maar toen ik de prijs hoorde sloeg ik wel even stijl achterover. De klasse D versterkers van ze ken ik niet, maar ik ben toch al geen klasse D liefhebber, en vind die prijzen ook behoorlijk. De monoblokken die jij nu mee hebt ken ik ook niet, maar verwacht dat dat ook geen goedkope dingen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 29 december 2008 Author Report Share Posted 29 december 2008 Na 2 uur intensief luisteren kom je dan toch weer tot de conclusie dat mijn MFjes toch wat meer detail hebben/hadden De bas van de Dions zijn geprononceerder,maar er hangt een dropveter tussen de pre en de eind: te weten een Profigold Niks mis mee hoor,maar mijn normale veter tussen de pre en deeind is een burmester of een chord.Maar nogmaals Die dions klinken lekker . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts