Jump to content

Klipsch rf 83

danielhilux
 Share

Recommended Posts

Ik heb de RF83 een paar keer gehoord maar vind persoonlijk het laag niet mooi en te veel bij deze speakers. Mss vind jij dat juist wel mooi.

Ook vind ik deze speakers beter presteren met een stevig vermogen erachter. Met weinig vermogen eraan spelen ze zeker ook behoorlijk maar met wat meer vermogen klinkt het wat meer gecontroleerd.

Wat het met jouw versterker zal doen naar jouw smaak kan ik niets over zeggen. Een speaker is heel persoonlijk en matcht wel of niet met een versterker en jouw smaak. Zelf gaan luisteren met jouw versterker eraan. Klinkt dat zoals jij het wilt hebben ga je de speakers ook thuis beluisteren en dan pas beslissen of je ze gaat kopen.

Mvg. Miracle.

Bedankt voor de reactie.

Ik weet het, het is steeds persoonlijke smaak en voorkeur die uiteindelijk de doorslag geven. Ik ga zeker eens langs om ze eens goed te beluisteren ( met mijn eigen versterker in de hand).

Nog een vraagje : het merk klipsh is te vertrouwen ( service etc...)???

Ik hou je zeker op de hoogte ( het kan wel een aantal weken duren)

bedankt Daniel.

Nog een vraagje : het merk klipsh is te vertrouwen ( service etc...)???

Klipsch is al een behoorlijk oud merk. Als het niet te vertrouwen was of slechte service had zou het niet zo lang bestaan lijkt mij. Wat ik erover hoor is het goed betrouwbaar en heb je dus geen service nodig aan zulke speakers, maar als dat wel nodig mocht zijn lijkt mij dat geen probleem bij die firma.

Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan de voorgangers van deze speaker, de RF 5 en 7, deze uitlopende modellen worden tegen zeer scherpe prijs aangeboden, een vergelijk zou hier bijzonder nuttig kunnen zijn.