Jump to content

World's Number One Audiophile?

Erikatn
 Share

Recommended Posts

Guest Rein!

Ik ben ook eens bij iemand geweest die de hele flat vol had staan met dure a-musikale rommel. Het beste dat hij er mee kon doen na verkopen heeft hij er mee gedaan, de hele kelder stond er nl. vol mee.

Hij heeft in ieder geval genoeg software om de hoeveelheid hardware te rechtvaardigen.

Vaak zie je een kapitale installatie met maar een treurig rijtje cd's. Dan heb ik zelf wel het gevoel dat de man (of vrouw) een wat andere prioriteit heeft.

Hoe wil je 200.000 lp's gaan beluisteren...

Nou ja, ik neem aan dat hij zo rijk is dat hij niet meer hoeft te werken en de hele dag luistert naar z'n vele installaties.

Of zit hij stiekum alleen maar in de Thorens-reference-room naar steeds dezelfde LP te luisteren???

Hij lijkt me wel sympathiek, en wil z'n passie graag delen, dat is wel positief!

Niet jaloers doen he!

Hij heeft het in de kelder gezet. En die stond er vol mee.

Stond in mijn vorige post... :P<_<

Ik ben ook eens bij iemand geweest die de hele flat vol had staan met dure a-musikale rommel. Het beste dat hij er mee kon doen na verkopen heeft hij er mee gedaan, de hele kelder stond er nl. vol mee.

Was me niet duidelijk of hij het nou verkocht had omdat de kelder er mee vol stond, en / of wat het beste was n

(Lag niet aan jou Bart. ;) )

Hoe wil je 200.000 lp's gaan beluisteren...

Nou ja, ik neem aan dat hij zo rijk is dat hij niet meer hoeft te werken en de hele dag luistert naar z'n vele installaties.

Of zit hij stiekum alleen maar in de Thorens-reference-room naar steeds dezelfde LP te luisteren???

Hij lijkt me wel sympathiek, en wil z'n passie graag delen, dat is wel positief!

Niet jaloers doen he!

Twee nullen er van af, en regelmatig doorluisteren wordt al lastig (tenzij alle tijd vrij is).

Heb het niet gelezen maar er stond dat het een restauranthouder is.

Mooie stek om er als hifi-forum 's af te spreken.

Geweldig verhaal, ik heb het van A tot Z gelezen (in TAS). Wij (Nederlanders) moeten toch trots zijn dat hij de Kharma's References als een soort referentie gebruikt.

Inderdaad lekker veel hardware en ongelooflijk veel software. Het is eigenlijk een soort interactief museum; het huis van Li is open voor publiek en iedereen mag kennismaken met high end geluidsweergave.

Welke bieb is zo stom om al zijn 200.000 LP's te digitaliseren en vervolgens te geven aan de schatrijke hr. Li? Hij weer een schat rijker...

Als hij al een assistent heeft om een cd op te zetten, zal hij ook wel een vrouw hebben (of meerdere, ik weet niet hoeveel je als boeddist mag heben).

Vraag: zouden door Li de prijzen van High End zo achterlijk omhoog geschoten zijn de afgelopen 20 jaar? :)