WanFie Posted 1 maart 2008 Report Share Posted 1 maart 2008 Wanneer 7 het geluksgetal is, dan heeft Leobus op pagina 77 dubbel geluk... Twaron, Aramide..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 1 maart 2008 Report Share Posted 1 maart 2008 Hallo Hans, Dat ik nu op slag gelukkig ben, kan ik niet zeggen, maar het is toch wel leuk als je een stuk van je werk met je hobby kunt combineren. Toen we bij Fritz de With met de Twaron gingen demonstreren, hadden we geen idee dat hij er een stukje over wilde schrijven. Hij hield zich op de vlakte en wilde eerst wel eens horen wat het deed in zijn Kharma's. Zoals je heb kunnen lezen, was het resultaat positief. Toen pas meldde Fritz dat hij er een artikeltje aan wilde wijden. Overigens staat er ook een leuk stukje over de Twaron op de site van Eltim; ook daar erg positieve geluiden. Groet, Leobus PS. Op de foto in het artikel staan twee personen. De voorste is een audiovriend/collega van mij, de achterste ben ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 maart 2008 Author Report Share Posted 1 maart 2008 de achterste ben ik. Precies... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts