Jump to content

andere versterker

frankyboy
 Share

Recommended Posts

Beste Frankyboy,

Allereerst welkom op Hear.

Je zult het nog wel vaker gaan horen, maar beter is subjectief. Ik zou eerder luisteren (met je eigen oren) wat mooier klinkt icm jouw luidsprekers, andere apparaten en niet te vergeten je eigen smaak. feit is wel dat de c-320 (met evt de BEE toevoeging ) jarenlang erg veel verkocht is en heel toegankelijk klinkt. Vraag de verkoper of je hem thuis mag testen. Welke speakers hang je eraan? Wat voor muziek luister je?

Er zijn legio versterkers in die klasse, allen met hun eigen (al dan niet klankmatige) voor- en nadelen.

Sterkte!

Greetz,

Lestat

......maar de Nad zuo beter in mijn kast passen.

graag een reactie en/of surgestie.

Thanx;

Frank

Dat is hear geen reden om een andere versterker te willen. Het enige wat telt is hoetieklinkt...

:)

Guest Hubertinus

Ik vind dat een goede reden om een andere versterker te kopen. Als die nieuwe beter in de kast past altijd kopen. Een versterker die niet in de kast past, dat ziet toch niet uit.

Hubertinus

......maar de Nad zuo beter in mijn kast passen.

graag een reactie en/of surgestie.

Thanx;

Frank

Dat is hear geen reden om een andere versterker te willen. Het enige wat telt is hoetieklinkt...

:)klopt,helemaal gelijk daarom zoek ik ook een gelijkwaardige of betere want het is zonde als ie op de grond moet staan ist niet? ;)

misschien een andere kast :confused: (is maar een suggestie :) )

die staat net 2 weken! :blink:

Ik denk dat deze versterkers niet echt voor elkaar onder doen.

Persoonljik zou ik voor de NAD gaan. Die is wat warmer van geluid en klinkt wat rustiger dan de Denon.

Denon is vaak wat mooier gebouwd, maar dat interesseert me persoonlijk niets.

Als je een andere versterker moet kopen omdat 'ie niet in je kast past, heb ik daar maar

mischien moet je verhuizen, gelijk een goede reden om een andere kast te kopen.

alle tips zijn goed wat mij betreft. idd legio versterkers in die categorie. Nad of denon ik zou voor de denon gaan maar ik ga niet bij jou thuis zitten luisteren duzz

hioe zit het met NAD en veiligheid. ik hoor soms verhalen over fik e.d.