Jump to content

vervanging voor Infinity Delta 70

Lange_W
 Share

Recommended Posts

Binnen nu en 2 jaar wil ik mijn Infinity Delta 70 vloerstaanders vervangen.

Aangezien ik niet alle merken kan gaan beluisteren, ben ik benieuwd of er mensen suggesties hebben.

Reden is dat ik ze af en toe iets te scherp vind in het hoog, zeker bij vocalen. Wel zoek ik een speaker met nagenoeg dezelfde dynamiek en bereik, en ook lekker krachtig. Ik wil sowieso weer zuilen hebben.

Momenteel heb ik veel interesse in de Paradigm Studio 100, maar dit alleen nog maar op aangeven van mijn audio-dealer en na beluisteren van de Studio 60.

Ik draai veel soorten muziek, alleen stereo, maar toch vooral (alternatieve) rock.

Mijn budget is max.

Dat is te zien in mijn profiel :)

Anyway, ik heb een Rotel set

RCD-1072 cd-speler

RB-1070 eindverst.

RC-1070 voorverst.

RT-1080 tuner

plus NAD T532 dvd-speler en de nodige bekabeling

Beste Lange_W.

Om scherpte te voorkomen een weergever te kiezen kun je denken aan een Dynaudio 72 SE deze klinkt dynamisch,open ruimtelijk, kan veel vermogen aan en heeft daarvan ook liefst veel van uit voorraad uit de versterker, maar dat lukt wel met jou versterker.

Een betere weergever weet ik niet in deze prijsklasse of je komt op smaak terecht.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Ik heb ook een Rotel voor/eind trap RC980BX en RC1070 en ik heb de Impusle Aria SE. Zelf vind ik dit een fijne set. Deze moet je zeker wel wel kunnen krijgen binnen jou budget. Je bent van harte welkom om een keer te komen luisteren.

• 2 weeks later...