erik klijnsmit Posted 26 oktober 2006 Report Share Posted 26 oktober 2006 Bas de Vries zei het hear al eens tegen mij: jij bent een grotere audiofiel dan je denkt. affijn ik heb al mijn belevingen plus foto's eens op een rij gezet in de vorm van een zeer eenvoudige site. zo word het voor mij ook wat overzichtelijker en jullie zien wat ik zoal doe en gedaan heb. Mijn Website commentaar is welkom (ik ben niet zo bedreven met computers) suggesties zijn welkom (ik wil nog een soort lijst maken met hele interessante audio en microfoon links)bijvoorbeeld ook wil ik nog wat meer technische uitbreiding met teksten en links over opname en weergeve techniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRPH Posted 26 oktober 2006 Report Share Posted 26 oktober 2006 Mijn Website commentaar is welkom (ik ben niet zo bedreven met computers) suggesties zijn welkom (ik wil nog een soort lijst maken met hele interessante audio en microfoon links)bijvoorbeeld ook wil ik nog wat meer technische uitbreiding met teksten en links over opname en weergeve techniek Dat verhaal van die betonnixxen blijft leuk om te lezen, helemaal nu ik ook weet hoe ze ongeveer klinken. Apparatuur doet mij persoonlijk niet zoveel. Wat ik een interessante aanvulling zou vinden is als je wat fragmenten van opnamen die je hebt gemaakt op je website plaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts