Jump to content

Pied Pipers

RastaPhil
 Share

Recommended Posts

Ja inderdaad het gaat over pipi's. Ik heb trouwens meer houten gezien dan natuurstenen maar ik heb er het volste vertrouwen in dat spido met natuurstenen pipi's ook de kachel wel kan aanmaken. ;)

Hans het gaat goed met mij, ik hoop met jouw ook. Ik was inderdaad 'even' afwezig de laatse keer dat ik was ingelogd stond op voorjaar 2004. tsj druk, druk, druk zullen we maar zeggen.

Het vervangen van de hoge tonen units is trouwens niet naar tevredenheid. Ik heb ergens weer twee originele ribbons op de kop getikt. Nu nog een keer omwisselen .... als ik wat minder druk ben.

Groeten Yoyo

Zo.... ik let even niet op en gelijk gaat een forum dicht en wordt een andere begonnen. En wordt er een mega draadje over pp's opgezet. Ik moet hem nog "even" helemaal lezen maar ik vroeg me af of chansig daar toevallig de hans is die ik ken. :confused:

Trouwens de wonderen zijn de wereld nog niet uit want spido geeft tips over hoe je de pp's kunt repareren in plaats van tips hoe je ze de kachel in kunt schuiven ;)

en nog de beste wensen voor 2007 allemaal :)

Ik ken jouw volgens mij niet ? Ik post hier eigenlijk nooit, maar ik zie mijn nickname plots voorbij komen in een topic over Pied Pipers.... Ik heet wel Hans, maar YoYo zegt mij dan weer niets.

Groeten Hans

Dat is dan ook weer duidelijk. Het leek me ook al raar dat Hans op het andere forum ineens een andere naam zou hebben. De stijl van schrijven leek een beetje op elkaar vandaar dat ik me het afvroeg.