rienberends Posted 12 mei 2006 Report Share Posted 12 mei 2006 Vraag: Ik heb luidsprekers overgenomen die lang niet in gebruik zijn geweest.l Is het mogelijk dat die ls. na een week intensief spelen anders klinken dan in het begin of is dat gewoon suggestie? Het betreft hier p.p.s die (denk ik) 2 jaar inde garage hebben gestaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 mei 2006 Report Share Posted 12 mei 2006 Misschien dat de randen van de conussen wat stug zijn geworden. Ik zou er niet meteen heel hard mee spelen (als je dat zou willen). Ff laten inspelen en soepel laten worden. Hoeft volgens mij niet erg lang te duren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 15 mei 2006 Report Share Posted 15 mei 2006 Ik merk bij zelfbouw speakers (zelfs met al eerder gebruikte units) ook steeds minimum een week laten spelen vooraleer je conclusies over al dan niet matchen van speakers kan trekken, het kan gewenning zijn maar ik vind dat het geluid meestal voller en aangenamer gaat klinken, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts