Robbert Posted 16 maart 2006 Report Share Posted 16 maart 2006 De nieuwe cd van Live is ook te koop als dual disc. Op de achterkant staan dan schijnbaar 4 videoclips met nieuwe acoustic nummers. Prijs is ongeveer 1 euro meer dan voor de normale cd uitvoering. Is zo'n dual disc de betere keus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 16 maart 2006 Report Share Posted 16 maart 2006 De nieuwe cd van Live is ook te koop als dual disc. Op de achterkant staan dan schijnbaar 4 videoclips met nieuwe acoustic nummers. Prijs is ongeveer 1 euro meer dan voor de normale cd uitvoering. Is zo'n dual disc de betere keus? Ik heb er verleden jaar eens een gekocht om te proberen of mijn dvd-speler er mee om kon gaan. Niet dus, buiten een hoop herrie vanuit de lade geen afspeelmogelijkheid. Ook mijn cd-spelers gaven problemen (loopwerkgerammel). Die schijf heb ik daarna maar geruild voor de normale cd... 't Maffe is dat juist Sony dit soort schijven uitbrengt maar waarschuwt dat ze niet in alle spelers kunnen worden afgespeeld, zelfs niet in alle van henzelf. Bedenk ook dat je waarschijnlijk een of twee keer kijkt naar de dvd-kant en daarna nooit meer. En de clips komen vermoedelijk nog wel op een compilatiedvd, want als een platenmaatschappij ergens meerdere malen aan kan verdienen... Als je de dualdisc catalogus ziet valt je dan ook al gauw op dat Sony/Columbia alle oude zooi weer opnieuw op dualdisc aan 't uitbrengen is, zoals bijvoorbeeld Kind of Blue. Geen slechte plaat, maar het nut ontgaat me, buiten het opnieuw inkomen genereren voor Sony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 16 maart 2006 Report Share Posted 16 maart 2006 Ik vind het wel geinig, een Dual-disk. Ik heb er 1, van Kane en die speelt prima. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ijsengel Posted 17 maart 2006 Report Share Posted 17 maart 2006 ik heb er zo'n kleine 800... alleen heetten ze vroeger gewoon lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 17 maart 2006 Report Share Posted 17 maart 2006 ik heb er zo'n kleine 800...alleen heetten ze vroeger gewoon lp Tja, vroeger... Bedoel je gewoon dat je 800 picture discs hebt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts