Manus Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Dag, Heb een week terug de Harman Kardon AVR5500 gekocht. Prima receiver, ben daar zeer tevreden over. Maar nu is er een ander probleem. Als ik het geluid van de televisie wil versterken via de Harman, dan klinkt het geluid uit een van de speakers veel zachter dan uit de andere. Aan de speaker ligt het niet. Want het geluid van DVD en videorecorder klinkt uit beide speakers even hard. Aan de audio-kabels ligt het ook niet. Wissel ik rood en wit heel eventjes om in de audio-uitgangen van de televsie, dan klinkt de andere speaker veel zachter. Aan de ingangen van de Harman ligt het ook niet. Plug ik de videokabels in in de ingangen waar normaal gesproken de 'tv-kabels' inzitten, dan klinkt het signaal door beide speakers even hard. Kortom, het probleem moet in de audio-uitgang van de tv zitten. Wat kan het zijn? En wat is een mogelijke oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senno Posted 9 januari 2003 Report Share Posted 9 januari 2003 Heb je al naar de mogelijkheden gekeken voor de instellingen van je televisie. Misschien kun je daar de balans wel instellen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 10 januari 2003 Author Report Share Posted 10 januari 2003 Bedankt Senno, ik ga het vanavond meteen eens proberen. Kijken of dat kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts