Porcino Posted 19 januari 2006 Report Share Posted 19 januari 2006 Om maar weer eens over phono voorversterkers te beginnen... Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Rega Fono MC voorversterker (tje). Ik was op het moment van de liquidatieverkoop van Van Merksteyn in Hengelo met een vriendin aan het shoppen en heb deze trap toen voor 125 euro orgineel nieuw meegenomen (dank voor het voorschieten he ) Mijn toenmalige trap (de X-LPS/X-PSU was zeker niet verkeerd maar ik was geheel verbaast toen ik dit trapje aansloot. Over het algemeen toch zeker zo goed als de X-LPS. Wat me opvalt is dat dit trapje zelden of nooit wordt genoemd als alternatief. Vind het laag heel iets achter blijven, maar is niet blubberig of zo. Muziek pakt me, en dat was met de Musical Fidelity veel minder... Is er een rede dat deze MC trap zo onbekend is? Nieuwprijs is met 325 euro niet goedkoop, das waar, maar toch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 20 januari 2006 Report Share Posted 20 januari 2006 Sja, 't oog wil ook wat.... Liquidatieverkoop? Jammer voor de ondernemer en jammer voor hifi-minnend Hengelo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 21 januari 2006 Author Report Share Posted 21 januari 2006 Ja, het is zeer jammer dat Merksteijn weg is... Was een prima winkel, prettige sfeer, niet "pushy". Ben er ooit gevallen voor de QUAD ESL 63... Was later de eerste speaker die ik kocht. Denk dat het teveel hobby was... Al hoewel je ziet ze overal kapot gaan, de betere audio winkels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts