thisius Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Beste allemaal, afgelopen oud en nieuw gaf ik een feestje waarbij ik een van mijn woofers van mijn translator heliodoor luidsprekers heb beschadigd. Ik zag het vandaag pas, de rubberen ophangring is kapot. VRESELIJK, ik was er zo blij mee. Ze zijn wel heel makelijk te verwijderen die woofers (dus te vervangen) Heeft iemand een idee hoe ik aan deze woofers kan komen? Heeft iemand dit wel eens gedaan? De website van translator heeft een niet bestaand tel. no. en volgens mij bestaat het bedrijf niet meer. Weet iemand meer van deze luidsprekerbouwer uit Huizen? Hoop dat jullie me kunnen helpen. Groet, Thijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Audiolab repareert toch elke speaker. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 6 januari 2006 Report Share Posted 6 januari 2006 Ze bestaan nog steeds: http://home.planet.nl/~translator.nl/start.htm misschien daar informeren welke woofer je nodig hebt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thisius Posted 6 januari 2006 Author Report Share Posted 6 januari 2006 Bedankt voor de info, het telefoonnummer doet het inderdaad, heb vanmiddag twee nieuwe originele woofers bij translator besteld die ik er zelf ga inzetten. Groeten, Thijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thisius Posted 7 januari 2006 Author Report Share Posted 7 januari 2006 Zeg Ruud, hoe weet jij dat allemaal? Werk je daar? Groeten, Thijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 januari 2006 Report Share Posted 7 januari 2006 Zeg Ruud, hoe weet jij dat allemaal?Werk je daar? Groeten, Thijs. Hans Baan komt wel eens op (luister)bezoek bij Ruud, ik heb Hans ook al eens ontmoet toen ik bij Ruud was Ons kent ons zal ik maar zeggen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts