Keessie Posted 4 juni 2001 Report Share Posted 4 juni 2001 Hallo, Ik hoop dat iemand mij op deze site kan helpen. Ben pas in het bezit geraakt van een Technics SL-1200 limited edition, maar ik snap de handleiding niet m.b.t. het instellen van de toonarm. Wie weet hoe je deze goed moet afstellen. b.v hoe moet de toonarm staan t.o.v. de plaat ( nu staat hij iets naar beneden met de naald ). en het contragewicht, hoe moet deze staan? het meubel waar de draaitafel op staat, staat met 2 poten op beton en de andere twee op de houte vloer. hij kan niet te licht staan anders slaat hij over als je langsloopt, maar is dit schadelijk voor de naald? ( dit is een tonar banana ) en tot slot; wat is de beste instelling m.b.t. het antiskaten? met vriendelijke dank, Ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 4 juni 2001 Report Share Posted 4 juni 2001 Keessie, http://www.deadwaxcafe.com/vzone/cartalign.asp Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 4 juni 2001 Report Share Posted 4 juni 2001 Gave link Jitze, bedankt M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts