Jump to content

Voor de freaks

Sebastiaan de vries
 Share

Recommended Posts

Hoi Bas,

Als je 96 kHz bronmateriaal hebt heb je geen sample rate converter nodig lijkt mij.

En wat up sampelen van CD naar 96 kHz betreft denk ik dat je dat gewoon gehoormatig moet bepalen. Er gaat altijd wel iets verloren met sample rate conversie (up sampelen) al kan dat tegenwoordig erg weinig zijn en zelfs beter klinken gezien de lovende kritieken  :rolleyes: van sommige CD spelers die dat doen.

;)

Beste Pjotr,

Het leek mij wel wat hebben, oms alle data te bufferen in een FIFO van de upsampler chip. En vanuit daar wordclock gesynct naar buitenbrengen met een nieuwe klok. Lijkt me super als loopwerk.

Groeten,

Bas

Beste,

Bijdeze wil ik jullie op de hoogte houden. Dit product is nog niet leverbaar. Hij zal pas later dit jaar echt op de markt komen.

Ik ben ontzettend goed en snel te woord gestaan door iemand van HHB. En ik krijg direct zodra hij uitonwikkeld is een demo exemplaar toegestuurd!. Is dat service of niet!

Het is mij wel duidelijk geworden dat ze bij HHB zeer serieus met kwaliteit bezig zijn, en het zeker niet een van "de" pro-audio bedrijven is.

Grote klasse! Ik hou jullie op de hoogte!

Groeten,

Bas

• 4 weeks later...
  • 3 months later...
Beste,

Interessant nieuws!

Guido en ik gaan experimenteren met het ombouwen van een Teac VRDS loopwerk met wordclock sync. Ik houd jullie op de hoogte!

Groeten,

Bas

Hoi Bas, ik volgde dit topic met veel interesse. Ik zit er aan te denken om ooit eens een cd-speler met wordclock-in te gaan kopen (als ik er geld voor vrij kan maken, ik ben met meer dingen bezig die financi