erik vonck Posted 13 december 2005 Report Share Posted 13 december 2005 Ik heb een vraagje aan een van de techneuten onder jullie. Ik was muziek aan het luisteren op de pc, daarop aangesloten heb een een Sherwood integrated stereo amplifier AD230B. Met luidsprekers Bose 301 series2. Ik had de volumeknop een aardig stukje open, en toen stopte mijn linker luidspreker ermee. Ik de versterker uit, luidspreker aansluitingen omgewisseld, en weer aan. Toen deed de rechter het niet. JA hij bromde. Hieruit concludeer ik dat de linkeruitgang van de versterker gevallen is in de strijd. Ik heb een andere versterker op de luidsprekers aangesloten en ze deden het toen beide. Ik wou de versteker al bij het vuil zetten, maar vind dit eigelijk een beetje zonde. Weet iemand hoe dit aan te pakken en of dit zelf te repareren is. Ben niet helemaal thuis in de electronica maar heb ook niet twee linker handen. hopelijk weet iemand er iets over, vriendelijke groeten, Erik Vonck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 13 december 2005 Report Share Posted 13 december 2005 Ik had de volumeknop een aardig stukje open, en toen stopte mijn linker luidspreker ermee. Ik de versterker uit, luidspreker omgewisseld, en weer aan. Toen deed de rechter het niet. Als je dus je luidsprekers hebt omgewisseld (en niet wat anders) is er een speaker stuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 13 december 2005 Report Share Posted 13 december 2005 Nee zoals het erop lijkt is er toch een uitgang kapot. Want hij heeft ze hierna nog op een andere versterker gezet en toen werkten ze beide. Wat het is weet ik niet denk dat je een eindtrap hebt opgeblazen. Tja, hoe nu verder? Misschien wil iemand hear het wel voor je maken. Groet, Andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts