Jump to content

Transrotor motoren

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Is er hier iemand die met zekerheid iets kan zeggen over de verschillende Transrotor motoren die er in omloop/verkrijgbaar zijn of iemand die ervaring heeft met het aansturen van een draaitafel met meerdere motoren?

Zo ja, dan zou ik daar dolgraag alles, maar dan ook alles over horen. Ook over eventuele alternatieven inclusief eventuele mogelijkheden voor behuizing en pulley.

Dat kan Haudio je toch haarfijn uitleggen. Hij is immers dealer van die motoren.

Neem anders eens contact op met de importeur.

Wat ik wel weet is dat de motoren op een gelijke afstand t.o.v. de spindel moeten staan.

Maat van de pully is afhankelijk van toerental v/d motor en diameter van de draaitafelpully.

Is er hier iemand die met zekerheid iets kan zeggen over de verschillende Transrotor motoren die er in omloop/verkrijgbaar zijn of iemand die ervaring heeft met het aansturen van een draaitafel met meerdere motoren?

Zo ja, dan zou ik daar dolgraag alles, maar dan ook alles over horen. Ook over eventuele alternatieven inclusief eventuele mogelijkheden voor behuizing en pulley.

Je krijgt weinig respons.

Stel je vraag HIER eens. ;)