rienberends Posted 31 augustus 2005 Report Share Posted 31 augustus 2005 Als ik de volumeknop van mijn CAMTECH 8000A(audiolab) een heel klein beetje open draai, dan begint eerst de linkerspeaker, de rechter doet dan praktisch niks. Bij het verder open draaien hoor ik geen verschil. Is dit normaal of ouderdom of wat? Ik vaag me af of dat verschil nog meetbaar is bij bv volumestand 9 uur? Ik meen zelf dan geen verschil te horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 31 augustus 2005 Report Share Posted 31 augustus 2005 Als ik de volumeknop van mijn CAMTECH 8000A(audiolab) een heel klein beetje open draai, dan begint eerst de linkerspeaker, de rechter doet dan praktisch niks. Bij het verder open draaien hoor ik geen verschil. Is dit normaal of ouderdom of wat? Ik vaag me af of dat verschil nog meetbaar is bij bv volumestand 9 uur? Ik meen zelf dan geen verschil te horen. Dit is heel normaal een volumeknop heeft de meeste afwijking in zijn beginstand en als jij op de stand van 9uur geen verschil kan waarnemen tussen L en R dan is er niks aan de hand mist je vind dat deze stand te veel volume geeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 31 augustus 2005 Author Report Share Posted 31 augustus 2005 Als ik de volumeknop van mijn CAMTECH 8000A(audiolab) een heel klein beetje open draai, dan begint eerst de linkerspeaker, de rechter doet dan praktisch niks. Bij het verder open draaien hoor ik geen verschil. Is dit normaal of ouderdom of wat? Ik vaag me af of dat verschil nog meetbaar is bij bv volumestand 9 uur? Ik meen zelf dan geen verschil te horen. Dit is heel normaal een volumeknop heeft de meeste afwijking in zijn beginstand en als jij op de stand van 9uur geen verschil kan waarnemen tussen L en R dan is er niks aan de hand mist je vind dat deze stand te veel volume geeft Nee, de 9uurstand is bij mij heel acceptabel Dank je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts