rienberends Posted 12 augustus 2005 Report Share Posted 12 augustus 2005 Wie kan mij iets vertellen over de DUSON PA 100? Ik heb nu eenCAMTECH 8000A. Vraag:Zou de DUSON een verbetering zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 Moeilijk te zeggen. Ik ken de Camtech niet. Van Duson ken ik alleen de voorversterker, de C1000. Die bevalt mij prima. Beetje buizenachtig geluid, tikkeltje warm, vind ik. Als ik het me goed herinner heeft Audiopaul wel de nodige ervaringen met Duson. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 Als ik het me goed herinner heeft Audiopaul wel de nodige ervaringen met Duson. Klopt. Rien had mij al gemaild, als het goed is heeft hij inmiddels een reactie in z'n mailbox staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 13 augustus 2005 Author Report Share Posted 13 augustus 2005 Ja, dank je wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 ik heb de pa 50 gehad, ook een prima versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 Tijdens orientatie naar een nieuwe amp stond ook deze op het lijstje. Door een vakman afgeraden: het zou niet de kwaliteit zijn van het voormalige Audio Analyse. De AA-versie heb ik ooit gehoord met electrostaten: fabelachtig geluid en gorgious looks! Inmiddels ben ik redelijk tevreden over de huidige versterking, maar ik heb nog altijd een beetje spijt dat ik deze optie niet wat serieuzer heb onderzocht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 Tijdens orientatie naar een nieuwe amp stond ook deze op het lijstje. Door een vakman afgeraden: het zou niet de kwaliteit zijn van het voormalige Audio Analyse. De AA-versie heb ik ooit gehoord met electrostaten: fabelachtig geluid en gorgious looks! Importeur Duson heeft destijds Audio Analyse levend gehouden door de ontwerpen te verbeteren en onder eigen naam en met iets aangepast design op de markt te brengen. Audio Analyse stond helaas niet erg bekend om haar betrouwbaarheid, wat dat betreft deed Duson het een stuk beter. Ik heb zelf naar volle tevredenheid een A-10 eindversterker (eerst nog kort een B-100) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 Wie kan mij iets vertellen over de DUSON PA 100? Ik heb nu eenCAMTECH 8000A.Vraag:Zou de DUSON een verbetering zijn? Gewoon uit nieuwsgierigheid Rien, hoeveel wordt er gevraagd voor die PA100? En hoe oud is hij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 13 augustus 2005 Author Report Share Posted 13 augustus 2005 Raar ,maar waar. Ik kijk gisteravond op de site van Studio 107 en ik zie een hoop nieuwe occasions, waaronder Duson pa 100,Duson cd 100,Audio Agile ,Elipson 1303 en ik denk :Ik ga morgen direct kijken. Ik zag ook nog Straight Wire Encore ls kabels. Best wel interessant dus. Ik kijk vanochtend om een uur of half 10 weer op diezelfde site en ik denk :Ben ik gek of heb ik een natte Hifi-droom gehad of heb ik last van verregaande autosuggestie:ALLES WEG. Ik zag alleen de oude aanbiedingen. RARA, wie heeft alles gekocht?? Volgens mij stond de DUSON 100 voor ong 600 a 700 Euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 Raar ,maar waar. Ik kijk gisteravond op de site van Studio 107 en ik zie een hoop nieuwe occasions, waaronder Duson pa 100,Duson cd 100,Audio Agile ,Elipson 1303 en ik denk :Ik ga morgen direct kijken. Ik zag ook nog Straight Wire Encore ls kabels. Best wel interessant dus. Ik kijk vanochtend om een uur of half 10 weer op diezelfde site en ik denk :Ben ik gek of heb ik een natte Hifi-droom gehad of heb ik last van verregaande autosuggestie:ALLES WEG. Ik zag alleen de oude aanbiedingen. RARA, wie heeft alles gekocht?? Volgens mij stond de DUSON 100 voor ong 600 a 700 Euro. Nou Rien, Misschien heb je toch geluk. Er staat er een bij de tweedehands-rubriek van hifi.nl. Voor 499 euro, een PA100. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts