CEEPEE Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Beste Forum leden, In deze barre economische tijden is het verheugend te melden dat er ook nog ondernemers zijn die hun nek durven uitsteken. Ik was vandaag in Almere en ben op bezoek geweest bij een nieuw gevestigd audiobedrijf Audiolux. Een beetje verborgen op het industrieterrein Markerkant in een bedrijfsverzamelgebouw, maar met een assortiment dat de bovenkant van de markt wil gaan bestrijken. De eigenaar, Johan Harms, nam alle tijd om zeer trots zijn bedrijf te tonen en mij vooral een middag lang genoeglijk te laten luisteren. Hij voert merken als Pass Labs, Primare, Audio Physic, Piega, Meridian, Siltech en MIT bekabeling, Conrac beeldschermen en de Marantz Premium lijn. Het bedrijf verkeert nog in de opbouwfase want hij is gestart in mei van dit jaar en de offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Leuk! Langs deze weg wens ik Audiolux dan ook veel succes en tevreden klanten toe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 Inderdaad altijd goed om te weten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts