Modest Posted 6 juli 2005 Report Share Posted 6 juli 2005 Beste forumleden, ik lees heel weinig over de (Italiaanse) OPERA-luidsprekers... Is er iemand die ze heeft (of had) of hoorde, en zo ja, wat vinden (vonden) jullie ervan? Waarmee sturen (stuurden) jullie ze aan? Alvast dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modest Posted 7 juli 2005 Author Report Share Posted 7 juli 2005 Tja, ik moet bijna gaan geloven dat niemand ze heeft... En toch worden ze al jaren ingevoerd door Analogue Audio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocco Posted 8 juli 2005 Report Share Posted 8 juli 2005 Ik heb een paar Opera 1.5 speakers. Ik ben er wel happy mee. Het geluid is vooral erg open, het speelt echt de kamer in. Ook ruim voldoende bas. Ik heb wel het gevoel dat ze een beetje de ruimte nodig hebben om goed tot hun recht te kunnen komen, voorheen woonde ik op een etage met een wat laag plafond en was ik nooit helemaal overtuigd, nu woon ik in een jaren 30 huis met een hoog plafond en is het echt stukken beter, eigenlijk gewoon goed. Verder zijn ze natuurlijk fraai om tegen aan te kijken, masief mahonie hout, mooie ronde hoeken, een beetje het Lancia gevoel. Ik heb verder een soort Analogue Audio set, mijn amp is een Unico P (ook al zo'n soort Lancia). Topic zit op de verkeerde plek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modest Posted 11 juli 2005 Author Report Share Posted 11 juli 2005 Dank je voor de reactie, Rocco. Dit topic zit idd niet juist op zijn plaats ; ik neem aan dat alleen de forumbeheerder dit kan verplaatsen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts