DIY_Freak Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Halle allen, wie heeft er ervaring met P-Audio units, in het bijzonder de woofers? Ik ben in alle feedback geinteresseerd, ook wanneer je bijvoorbeeld niet zelf met de unit gewerkt hebt, maar alleen hebt geluisterd. Ik zit nu ff naar de 18" en 21" woofers te kijken voor dipoolgebruik. Maar de andere units zien er ook interessant uit en lijken redelijk scherp geprijsde pro units te zijn. Ik heb de meeste (alle?) specsheets terug kunnen vinden bij Intertechnik en US sites, maar geen homepage van P-Audio zelf. Wie kent het (post)adres? Ze zijn geloof ik gehuisvest in Itali Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 In de PA wereld zijn ze behoorlijk bekend en ze hebben prijs klassen van spot goedkoop tot mega duur. Ik heb er vroeger zelf ook een PA set van gehad en die waren onverwoestbaar en de klank? tja ik heb ze echt alleen maar voor het heftige blaaswerk gebruikt Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts