AudioBill Posted 3 maart 2005 Report Share Posted 3 maart 2005 Hoi, Ik hoor steeds meer over stroom!? Nu heb ik bij mijn audio zaak de P 500 power plant gezien van PS Audio. Voor dat ik dat ding op huis aan ga slepen wil ik ff weten of iemand het app. al kent? Is het trouwens de 3500,- euro waard!? Noem mij de voor en vooral ook nadelen op van zo een app. Zie http://www.psaudio.nl/ Groetjes AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 3 maart 2005 Report Share Posted 3 maart 2005 Dit schept ruimte voor animo en discussie. Voor dat bedrag kan je haast een eigen generator installeren. Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioBill Posted 3 maart 2005 Author Report Share Posted 3 maart 2005 Een eigen generator, Henri, voor dit geld? Maar geeft die dan wel zuivere, constante stroom zonder pieken en dalen? Anders moet je achter de generator toch nog zo een power plant plaatsen? Groetjes AudioBill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts