maximonster Posted 1 maart 2005 Report Share Posted 1 maart 2005 Ik ben van plan om een van den hul the bay c5 te gaan halen deze week. Is dit enigszins een niet-controversiele kabel ? en koop ik me niet voor een paar tientjes meer een veel betere kabel ? nb in een match met de versterker en cd speler ben ik niet geinteresseerd; het moet gewoon een interlink zijn die lekker open klinkt en zo min mogelijk het hoog/mid of laag aandikt. Budget max 100 euro. gr max Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 1 maart 2005 Report Share Posted 1 maart 2005 Ha Maximonster, Ik heb zelf de Patch Bay C5 ook gehad en heb deze vervangen voor een Twisted Pair Design Foundation interlink. Lees mijn site voor meer informatie over mijn bevindingen! mvg, PD Hogeterp (www.pdhifi.tk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximonster Posted 1 maart 2005 Author Report Share Posted 1 maart 2005 Ha Maximonster, Ik heb zelf de Patch Bay C5 ook gehad en heb deze vervangen voor een Twisted Pair Design Foundation interlink. Lees mijn site voor meer informatie over mijn bevindingen! mvg, PD Hogeterp (www.pdhifi.tk) Bedankt voor je reactie, maar ben je wel objectief ? Het lijkt er sterk op of je bent gevraagd een ( positieve ) recentie te schrijven voor Twisted Pair design ? Niet dat algehele objectiviteit bestaat als zodanig maar toch. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 1 maart 2005 Report Share Posted 1 maart 2005 Ik heb zelf al twee keer een D-102mk3 op marktplaats gekocht , nieuw kost deze in 80cm uitvoering 109,-euro Ik heb een wat ouder type met zwarte stekers voor 50,-euro en het nieuwe type met goudkleurige stekers voor 65,-euro gekocht. Er staan nu diverse setjes van deze kabel op marktplaats, ik zou daar eens op gaan bieden want deze vd Hul D-102mk3 is beter als Bay C5. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Posted 2 maart 2005 Report Share Posted 2 maart 2005 Ik heb hetzelfde gehad als jij, en heb een Kimber PBJ aangeschaft. Krijgt goede kritieken, maar ik merk maar weinig verschil, en dat met speakers die zeer goed verschillen laten horen tussen componenten etc. De LS-kabel maakte juist wel weer erg veel verschil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 2 maart 2005 Report Share Posted 2 maart 2005 Wat je ook zou kunnen doen is bij www.nysound.com een setje interlinks bestellen van Xindak, helemaal niets mis mee en ze leveren goedkoop en supersnel tegen maar tien dollar verzendkosten, ik heb er zondagmiddag besteld, maandag zijn de dingen op transport gegaan en vandaag zouden ze afgeleverd worden maar er was niemand thuis, het transport wordt trouwens verzorgd door DHL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts