Guest UKSub Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 Hoi iedereen, welk soort muziek spelen jullie het meest? Heeft jullie muziekkeuze een sterk bepalende rol gespeeld in de keuze voor de Unico of maakte dat helemaal niet uit? Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 16 februari 2005 Report Share Posted 16 februari 2005 R&B , Jazz , soul , Reggae en nog van alles ............... Nee , de keuze versterker heeft voor mij niks met mijn muziek te maken , ik draai regelmatig reggae op lp die vaak kwa opname en persing eigenlijk niet om aan te horen is (klangmatig) maar dan gaat het mij puur om de muziek . groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 17 februari 2005 Report Share Posted 17 februari 2005 Ik heb mij niet laten leiden door mijn muzieksmaak. Zou ook een mooie boel zijn als een versterker pop goed weergeeft en klassiek slecht. Misschien zijn ze er wel maar dat is dan een slecht apparaat! Ik draai rock (voornamelijk garage), pop (power-), slow jazz en allerlei soorten klassiek. Uiteindelijk draait het om de muziekbeleving en daar draagt een goede versterker zeker aan bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts