Guest Hubertinus Posted 31 januari 2005 Report Share Posted 31 januari 2005 Ik sta een beetje voor een dilemma. Ik loop al langer met het idee rond mijn front end, zoals men dat wel eens noemt, verder te laten modificeren. Nu kan ik ook een upgrade naar een hoger model laten laten doen door de importeur. Ik zou zelfs ook voor een andere, in dit geval, cd speler kunnen kiezen. Als vierde mogelijkheid zou ik eventueel ook nog een draaitafel kunnen kopen bij mijn cd speler. Ten aanzien van de eerste keuze: je weet niet wat je krijgt. Er zijn echter veel tevreden mensen die hun speler hebben laten modden. Ten aanzien van de 2e keuze: Je weet wat je krijgt, het hogere model heb ik beluisterd. Ten aanzien van de derde keuze: je weet wat je krijgt, maar ook die hebben hun voor en nadelen. Ten aanzien van de vierde keuze: als je dat formaat gezeik leest zou je eigenlijk niks anders meer willen. Behalve de cd speler houdt het al wat langer uit. Hoe kom ik uit dit dilemma? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ik zou niet beginnen aan een modeficatie, die zijn meestal vrij duur voor wat je er voor terug krijgt. Is je speler echt zo slecht dat je hem wil vervangen?????????? Koop een goede draaitafel , dit is een erg leuke uitbreiding van de HIFI hobby en kan voor erg veel luisterplezier zorgen Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ik zou niet beginnen aan een modeficatie, die zijn meestal vrij duur voor wat je er voor terug krijgt. Is je speler echt zo slecht dat je hem wil vervangen?????????? Koop een goede draaitafel , dit is een erg leuke uitbreiding van de HIFI hobby en kan voor erg veel luisterplezier zorgen Marcel Ben dat eerste niet met je eens. Mijn speler, die sowieso al niet beroerd klonk, is gemod. en voor het geld dat het moest kosten is het werkelijk een super speler geworden. Deze mod. was gezien het resultaat iedere cent waard. Het is nog een hele jonge speler die met deze modificatie jaren mee kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ik zou niet beginnen aan een modeficatie, die zijn meestal vrij duur voor wat je er voor terug krijgt. Is je speler echt zo slecht dat je hem wil vervangen?????????? Koop een goede draaitafel , dit is een erg leuke uitbreiding van de HIFI hobby en kan voor erg veel luisterplezier zorgen Marcel Ben dat eerste niet met je eens. Mijn speler, die sowieso al niet beroerd klonk, is gemod. en voor het geld dat het moest kosten is het werkelijk een super speler geworden. Deze mod. was gezien het resultaat iedere cent waard. Het is nog een hele jonge speler die met deze modificatie jaren mee kan. Ik heb ook gezegt meestal he, ik heb ook wel modeficaties gehoord die wel behoorlijke verbetering brachten. Maar ook heel veel waar je geen zak van hoorde, maar wel 500,-euri lichter van werd ik vind het daarom een risico om het te doen als je niet van te voren weet wat je er van mag verwachten. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Ik zou niet beginnen aan een modeficatie, die zijn meestal vrij duur voor wat je er voor terug krijgt. Is je speler echt zo slecht dat je hem wil vervangen?????????? Koop een goede draaitafel , dit is een erg leuke uitbreiding van de HIFI hobby en kan voor erg veel luisterplezier zorgen Marcel Ben dat eerste niet met je eens. Mijn speler, die sowieso al niet beroerd klonk, is gemod. en voor het geld dat het moest kosten is het werkelijk een super speler geworden. Deze mod. was gezien het resultaat iedere cent waard. Het is nog een hele jonge speler die met deze modificatie jaren mee kan. Ik heb ook gezegt meestal he, ik heb ook wel modeficaties gehoord die wel behoorlijke verbetering brachten. Maar ook heel veel waar je geen zak van hoorde, maar wel 500,-euri lichter van werd ik vind het daarom een risico om het te doen als je niet van te voren weet wat je er van mag verwachten. Marcel Bij Bas is het zo, als je niet tevreden bent, wordt het apparaat teruggebracht in de originele staat. En als ik het goed heb, kost het je dan geen cent. Bas doet dit, omdat hij overtuigt is van de verbetering die de mod. teweeg brengt. Is dat mooi, of is dat mooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Dat is mooi. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 Dat is mooi. Hubertinus Mooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 1 februari 2005 Report Share Posted 1 februari 2005 da`s netjes Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts