Jump to content

Verschillen tussen 2 phonoversterkers

kingarthur
 Share

Recommended Posts

Hoi hoi,

ook ik heb eens een tijdje terug gecorrespondeerd met Jitze ivm phonotrappen...

Wil je concurrentie voor de Holfi Ellipse, dan moet je naar de Black Cube SE gaan. was de ervaring van Jitze en andere mensen die deze phonotrappen beluisterd hebben.

Holfi zou iets korreliger klinken dan de BC SE maar de muzikaliteit bij Holfi is aangenamer; Het detail van de BC SE zou dan weer fenomenaal zijn...

Ikzelf heb beiden nog niet gehoord... maar volgens verschillende mensen de moeite om beide phonotrappen eens naast elkaar te beluisteren IN COMBINATIE met het elment dat je gebruikt of wenst te gaan gebruiken

daar er geen reaktie komt op mn primare R20 topic (hetgeen ik niet erg vind hoor) wil ik deze hier toch nog eens bij betrekken.

Als er mensen zijn die deze R20 en bovengenoemde phonotrappen gehoord hebben, graag jullie verdere mening!

Ander vraagje, wie houdt er zich bezig met Holfi tegenwoordig want de vorige importeur (jadis oa) doet gn Holfi meer

All the best

Stef K

aloha,

merci voor de link trouwens. Die topic was zeer leerrijk.

mijn installatie klinkt op zich al heel muzikaal. Het is een LFD Integrated Zero LE en daaraan hangen Castle Harlech S2. Echte engelse producten. Jawel, muzikaliteit is bij ons erg belangrijk. Hiervoor is mijn vrouwtje verantwoordelijk : ze heeft een enorm goed gehoor, oa dankzij haar opleiding klassieke muziek. Hard klinkende componenten zijn bij ons uit den boze!

Ander vraagje, wie houdt er zich bezig met Holfi tegenwoordig want de vorige importeur (jadis oa) doet gn Holfi meer

Holland

V.O.F. John+Partner

ELAC NL

Boschstraat 11,

6921 MB Duiven

Tel: 0316-265202

Fax:0316-266446

www.elac.nl

info@elac.nl

Groeten,

Ruud

Ik heb de Holfi Elipse in combinatie met een TD147 en een Denon DL110 , versterker Unison Unico en een Electra 906 .....................

Klinkt erg open en behoorlijk aanwezig laag , dit echter kan ook aan de Denon liggen.

De Holfi heb ik 2e hands gekocht voor 55% van de nieuwprijs , voor het geld een zeer goede trap . Verder is de rust in het geluid met de Holfi voortreffelijk , of dit met de accu voeding te maken heeft ?

De Blackcube ken ik helaas niet

groetjes John