janvanos Posted 8 januari 2005 Report Share Posted 8 januari 2005 Kent iemand deze omnipolaire speakers en wat is het verschill in klank tussen de originele m3 en de si reeks ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 januari 2005 Report Share Posted 8 januari 2005 Ik zou 't je zo niet kunnen vertellen. Wel heb ik de laatste maand een stuk of wat Mirage luidsprekers beluisterd en ik moet zeggen dat ik ze erg goed vondt klinken! Een goede dealer kan jouw vraag denk ik wel beantwoorden.. Loop eens binnen bij een Mirage dealer bij jou in de buurt! mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
janvanos Posted 8 januari 2005 Author Report Share Posted 8 januari 2005 Het gaat over 2e hands luidsprekers gezien de si reeks reeds in 1993 of 94 bestond. De gewone M3 dateert van voordien. Dus mijn vraag blijft dezelfde. Wie heeft ze beiden gehoord ? De topreeks was toen de M1 (si) maar die zijn te groot voor mijn woonkamer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts